Cesta zažehnutí světla
Návod návratu k sobě domů, aneb průvodce výcvikem.
(autorský rukopis)

Aura a čakry

(o zářivém biopoli živých organismů)
Hlavní čakry základní aury

Zveřejněno: 02.03.2024
Poslední korektura: 07.04.2024

 


6. Vadžradhára (síla přeměny)

Ve volném místě mezi bývalou srdeční a krční čakrou se objevuje tato čakra do­konalé magické síly. Kdo touží po práci s energeticko-informačními silovými poli, bez pročištěné a rozvinuté vadžradhára čakry se neobejde. Neboť do toho musí jít jak ce­lým svým srdcem (s plným nasazením), tak musí být schopen i přesně a správně for­mulovat a vyslovit slovo boží a jasně prohlásit, co se má stát. Což má samozřejmě do­pad i na jeho další karmu (v dobrém i špatném, podle toho co a jak vykoná a chybo­vání zde se vždy trestá). Je to tedy čakra mágů a léčitelů (léčitelství je tzv. „aplikova­ná magie“).

 
Obr.: 18 Nejsvětější Srdce Ježíšovo

Kupodivu na toto centrum síly výtvarníci upozorňovali již dávno. Na mnoha obrazech a sochách Ježíše, pokud jej zrovna nekřižovali, tak na jeho hrudi zobrazovali obraz zářícího srdce. Nahoře pak, tam kde anatomicky ze srdce vychází srdeční tepny (aorta a ostatní žíly), tam většinou zobrazili plameny a v nich zářící malý bílý křížek (fyzikálně se jedná o anténu). Poté to však celé pokazili tím, že Ježíšovo srdce navíc dokola omotali – svázali trním.167) A zlaté záření z místa za srdcem, znázorněné paprsky světla … to již vlastně je symbolické znázornění anaháta čakry jako „zlatého podnosu“ ležícího pod srdcem … na kterém jeho srdce spočívá.
Toto bylo základní schéma, které bylo malíři dodržováno a v mnoha drobných detailech upravováno. V křesťanské ikonografii bývalo používáno nejen pro neukřižovaného Ježíše, ale případně také pro jiné světce a stejným způsobem, aby ta církví propagovaná vazba byla zřejmá. A zároveň těmi obrazy do mysli lidí byla neustále přímo programována stálá „povinnost životního utrpení“. Na obrazech některých ženských světic pak místo trnů bývaly jen kvetoucí růže, místo křížku někdy květina. Někde je i záměna zlatého záření za stříbrné světlo a podobně.

 
Obr.: 19 Vadžradhára
 

Jantra

Ostře žlutý až zlatý střed lotosu nese symbol vadžry, diamantového hromoklínu bo­ha Indry (Peruna, Dia). Její tvar a temně mod­rá až stříbrná barva symbolizují vlastnosti této důmyslné fraktální „antény“. Kolem se nachází čtrnáct fialových lístků symbolizujících schop­nost alchymistické transformační přeměny.

Mantry

Základní rezonanční mantrou této čakry je slovo Hrímm, případně i jen slabika Ímm (jejich znaky zatím nemám). Praxe ukázala, že bez předchozího pročištění a rozcvičení čakry je tato mantra těžko vyslovitelná. Na čištění čakry se osvědčilo vyslovování vše rozpouš­tějící čisticí a harmonizační mantry Hůmm. Ta je konec konců použitelná vlastně v kterékoliv části těla.
Mantry a slabiky pro okvětní lístky mi nejsou známy.

Umístění

Přibližně za středem prsní kosti v oblasti brzlíku, v oblasti větvení průduškového stromu, na horní části srdce s vyústěním aortálních žil. Uprostřed mezi anahátou (nad bránicí) a čakrou hrdla. Tímto svým postavením je rovněž i vadžradhára čakra stále v těsném doteku se srdcem, stejně jako anaháta čakra od spodu (viz výše).
Obě tyto čakry tvoří póly srdce.

Význam

Tato čakra je zdrojem magické síly. S její pomocí jsme schopni probouzet své dřímající magické síly a naučit se je správně ovládat, kontrolovat a uplatnit. Zde lze také aktivovat svou ochranu před působením cizích energií … je bariérou mezi vněj­šími a vnitřními silami. Ovlivňuje naši imunitu (biologickou ochranu těla … posiluje brzlík, jenž v dospělosti bývá zakrnělý).

Magický výsledek záměru se dosahuje vždy jeho vyslovením (program je spouš­těn). Právě proto další čakra je višudha … čakra hlasu a vyjádření a je s vadžradhárou v těsné blízkosti. Přes ní musí být tento zamýšlený cíl a program v kosmu prosazen, ozvučen (usazen a aktivován v kosmických plánech). Aby toto bylo úspěšné, v této čakře musí být dodržena podmínka jednoty mysli, srdce i řeči.
Co na mysli, to v srdci a na jazyku.

Mysl je spojena s poznáním (správnou funkcí adžňa čakry) a srdce s pevností vědění toho, „co je správné“ – což musí člověk vnitřně cítit. Ve vadžradháře se toto vše spojí a předá k vyslovení višudha čakře.

Živel

… zde v této čakře živly již nejsou a nepůsobí, i když jsou jí ovládány.
Zde je panství energie, síly, vysílaného sdělení a proměn.

 


 

7. Višudha (krční)

Při porovnávání podkladů jsem poprvé právě zde narazil na nejvíce nesrovnalostí a podivného „zmatku“. Většinou pouze na odstíny modré barvy168) a na hrotu posta­vený rovnoramenný trojúhelník s vepsanou kružnicí. Trojúhelník zde na tomto místě je zcela špatně a rovněž tak i jeho převrácení. Symbol čakry, tedy její znak a zároveň srdce (mantra, která jediná ji může oživit) se takto nachází uprostřed vnitřního kruhu a je zablokována a uzamčena všem lidem planety, kteří se na tento symbol v souvis­losti s čakerním systémem podívají.
Proto tato čakra prakticky nikomu nefunguje.
Ďábel je ukryt v detailech.

 
Zobrazení čaker, které blokuje jejich funkci
 
Zobrazení ádžňy má často i jen pouhý trojúhelník směřující dolů do materie a bez vnitřního kruhu.
Rovněž špatné!
Obr.: 20 Višudha
 
  Obr.: 21 Ádžňa
 

Nyní se objevuje otázka, zda je to možné a do jaké míry to funguje. Tedy napřed opačně, zda uvedené schéma má účinnost, či může mít vliv i na lidi, kteří tento faleš­ný symbol dosud ještě neviděli. A následně, zda je možné jej nějakým způsobem prolomit.

V okamžiku, kdy se lidé počali probouzet a namísto ke kontemplaci v systému evropské věroučné klece se obrátili o pomoc k východním meditačním systémům, te­dy hrozil jejich únik ze satanistického matrixu, byl proveden zásah právě na vyšších čakrách. Tradičně – změnou užívaného symbolu coby „antény“ a zároveň působícího i jako ladění – frekvenční filtr (vortex … energeticko-informační brána v elektromag­netických polích). Tím, že se tyto změněné obrazce začaly veřejně mediálně šířit, tak tím se dostaly do podvědomí trénujících lidí a ti je vlastně svým soustředěním takto umístili zpětně do obecného pole planety jako „nové pracovní schéma čaker“. Což se promítlo i do jejich funkce u ostatních lidí podobně, jako když změna typu elektronky v obvodech rádia naruší jeho funkce a změní rozsahy. Takto tedy obrazce začaly půso­bit i na všechny ostatní lidi, kteří se meditacemi ani nezabývali … avšak byli takto pev­něji ukotveni ve hmotě (pevnějším nasměrováním jejich myšlení) a byly tak bloková­ny i jejich snahy o komunikaci s vyšším kosmickým vědomím. A pokud meditovat za­čali – rázem opět všichni byli tam, kde je otrokář duší chtěl mít (viz další text). Pokud tedy člověk nemeditoval … tehdy jedinec zůstával stále spoután ve svých starých jed­nodušších okovech (finance a myšlení) a to onomu vězniteli dostačovalo.
Podrobněji rozvedeno ještě dále, v poznámkách na okraj.

Pokud se do meditace pustil člověk, jenž toto nové falešné schéma ještě neviděl … ve svém úsilí byl vlastně také takto blokován a v podstatě si to ani neuvědomoval. Hlavně že se dále nedostal a čakra se mu řádně neotevřela. Tedy opět získal jen uspo­kojení … „cvičím a jednou to bude dobré a lepší“ … a uzamkl se ve své další iluzi.
To působení nasazení tohoto okovu na důležitou krční čakru, tedy přenos této blokace čakry na všechny lidi – zajistilo působení jednak mechanismem zápisu do egregoru meditací a následné přenášení nákazy mezi lidmi rezonancí. Vlastně přesně tak, jak působí i davová psychóza – přímým působením vnějšího pole na mozek.

Způsob rozlomení falešné pečetě – viz další text – pomocí správně laděné energie.
 

Problém je dvojitý, týká se jak višudha čakry, tak obdobným způsobem byla uzamčena v těle i výše umístěná druhá komunikační čakra – ádžňa. Dva okovy nasazené na nejvyšší duchovní čakry, které člověk mů­že ovlivnit. Záměnou symbolu čaker byly tyto čakry prakticky vypnuty.
 
Ta deformace symbolů těchto dvou čaker byla jedním z mnoha prostřed­ků celosvětové satanistické mafie v jejich záměru, směřujícího k „defini­tivnímu totálnímu zotročení všech lidí planety“. Tedy kromě těl ovládnout rovněž i jejich mysl a duši. Prostřednictvím medií toho již docílili málem po celém světě.

 
Pozn. 200:
Prostřednictvím této višudha čakry se vždy projevuje nikým nezcizitelná svobodná vůle živé bytosti. Rovněž tak i projevování obrany svých nezci­zitelných přirozených práv a prosazování všemu nadřazených božích konů platných v celém Univerzu.
Tedy komunikace na úrovni hmoty zvukem z višuddhy, přes ádžňu pak komu­nikace v úrovni myšlenek.

 
Pozn. 201:
Pokud je někdo zajat a omezen na svých právech – vždy je připoután za končetiny. Zůstává tak i nadále člověkem (není věcí) a jako s takovým bude i nadále zacházeno. Takto mu tedy ještě zůstává naděje, že svůj osud může jednou opět změnit, že jeho současné utrpení a vše s tím spojené jednou skončí a opět získá svou ztracenou volnost a obnoví svá práva.
Pokud je však někdo připoután na krku, tedy je mu nasazen obojek – to je projevem jeho totální podřízenosti a úplného zotročení těla i mysli, již se stal pouhou věcí – navždy otrokem. A změna takovéhoto stavu bude mnohem, mnohem těžší. Tento okov totiž může být dokonce i neviditelný – třeba pro­gramem ulože­ným do jeho mysli, paměti … tyto okovy jsou nejpevnější. Odtud se postup­ně prokopíruje až do karmy duše, do jeho dalších inkarnací … kde ten problém opět jednou bude muset řešit.
Pokud jsme tak učinili dobrovolně a z vlastní vůle, i když právě přesně nero­zuměli významu onoho symbolu (je to móda a má to skvělou reklamu), tak jsme dobrovolně vešli do své následné otrocké smlouvy. Nikdo nikdy nás z ní nemůže vysvobodit – pouze my sami.
Není tedy jedno, co si a jakým způsobem věšíme a vážeme na svůj krk, jaké obrazce a kam trvale kreslíme na své tělo.

Višudha je totiž také čakrou karmy – otáčení kola individuálního osudu člověka.

 
Pozn. 202:
Právě z těchto důvodů nad planetou vládnoucí satanistické pole i těm otro­kům, kteří již počali se svou snahou úniku z pod jeho nadvlády a snažili se osvobodit, potřebovalo nasadit na krk nový obojek. Proto také rozšířilo svůj „destrukční matrix“ o systém nabídek „jiných alternativ“ a propagačně tuto past šířilo. Mediálním rozšířením jím vytvořeného symbolu, který si lidé sami „svobodně“ nasadí na svůj krk (s nádechem nové svobody). Symbol uzam­čení v cyklickém otáčení v magickém prostoru trojúhelníku zasahujícího do tří úrovní reality (do tří světů). Tedy usazením se do oka pozornosti uvěz­něného v pyramidě. Aby to nebylo až příliš nápadné, po svém zvyku lživého převracení skutečnosti byl symbol vůči pozorovateli otočen hrotem dolů (záměna levá-pravá, nahoře-dole, pravda je vydávána za lež a lež za prav­du). Tím také veškeré směrování pozornosti lidí, namísto jejich upření vzhůru k nebesům, včetně správného směrování všech jejich aktivit a snah k rozvoji svého lidského duchovního potenciálu, takto bylo vše opět nasměrováno pouze dolů – do materie.
 
Jak se to dělá, jak to funguje?
Ten symbol, změněná podoba se přibalí ke všemu, co má vliv na práci s da­nou čakrou. Tím při jakékoliv činnosti s podvědomím se tento program změ­něné funkce programuje (ukládá) do lidského podvědomí a pak je jím člověk následně řízen. Tedy přestavěné schéma čakry mění i její funkce. Jako když v počítači je vyměněna důležitá součástka za jinou, která simuluje plnění té požadované funkce, ale čeká na něčí cizí povel (událost), aby do práce za­pojila i jiné destrukční obvody či programy.169) Prostě dopředu instalovaný „počítačový virus“.
Pak již nic nebránilo vstupu „jedu lží“ do mysli lidí a jeho další šíření do světa prostřednictvím řeči. Lidé sami ji světem roznáší. Jazyk a ucho spolu souvisí. Proto nám byla a stále ještě je postupně degradována naše řeč, jazyk. Bylo rozmazáno a dvojsmysly znemožněno naše „přesné vnímání i vyjadřování“, abychom ztratili onu čistotu pravdy a magickou sílu božské řeči. Proto tato čakra je také u většiny lidí plna jedu, což se projevuje jejich hloupou řečí.
Špatná a lživá řeč = chybné pojmy = vadné myšlení.
Zvláště u stávajících politiků, mediálních pracovníků a zkompromitovaných úředníků pracujících ve prospěch cizí moci.

Obrátím se tedy k tradičním indickým popisům této čakry, především s využitím informací mistra Harish Johariho.

 
Obr.: 22 Višudha
 

Jantra

Základní symbol tvoří v bílém kruhu lotosu čakry zářící stříbrný půlměsíc (srpek), obklopený šestnácti okvětními plátky temně modré barvy oblohy (případně až fialově tem­né či kouřově fialové barvy).
Půlměsíc je symbolem očisty a má na starosti chlazení v krku. Měsíční srpek je také symbol Šivy, vládcem nad změnami.170)

Mantry

Základní rezonanční mantrou višudha čakry je zadopatrová hrdelní znělá posthláska Hamm. Pokud je tato čakra zanesená a hodně znečištěná, tehdy soustředěné rezonanční vy­slovení této mantry v místě čakry je velmi ob­tížné, mnohdy až nemožné. Často způsobí i silný kašel, dokonce někdy vede až k dočas­nému „zaseknutí (vyschnutí) hlasivek“. Jinými slovy způsobí až tak silné čištění čakry osudu, že v dalším nácviku nelze hned pokračovat. Tehdy je nutno vyslovování této mantry prostě přerušit.

Proto doporučuji pokračovat v silovém tréninku (Hamm) teprve až po předcho­zím pročištění čakry jinou, zde rovněž velmi účinnou očistnou mantrou. K tomu je velmi dobrá jemnější mantra – i když také vyslovovaná se silnou razancí – mantra bohyně Sarasvatí171)Ëjmm. To zadopatrové „Ë“ je hlasitě vyslovované – silně vy­ražený zvuk. Mantra tuto čakru pročistí a aktivuje, je možné ji zde trénovat i po delší dobu. Trénujeme tak dlouho, dokud síla našeho Hamm nezíská na potřebné ra­zanci a účinnosti. Mantra Ëjmm pročistí i naše jemné a správné myšlení a řeč.

Když se podaří působením vybuzené energie, světla a čištěním dosáhnout správ­né kvality zvuku domovské mantry čakry – její bídža slabiky Hamm, tehdy její síla způsobí vibrace mozku a uvolní cerebrospinální tekutinu (mozkomíšní mok), která začne nervovými kanálky prosakovat i do krku, což s sebou přináší sladkou a melodickou kvalitu hlasu.

Na okvětních lístcích jsou (od horního lístku a točením vpravo po smyslu otáčení hodinových ručiček) postupně psáno šestnáct znaků: amm; ámm; imm; ímm; umm; úmm; rimm; ŕímm; lrimm; ĺŕímm; émm; aimm; ómm; aumm; amm; ahamm. Některé znaky jsou písmena mantrické kvality a ovlivňují (uklidňují) vlny neklidného vědomí na hladině podvědomí (vrutti).

Umístění

Od „krční jamky“ mezi klíčními kostmi nad hrudní kostí nahoru. Jícen, přesněji prostor hlasivek, ohryzek, štítná žláza. Prostě dolní část krku, dutina nižšího krku.

Význam

Pátá čakra je sídlem a zdrojem vydávaného zvuku v těle, proto je umístěna v hrdle. Je též čakrou „karmy“ (osudu) a bývá spojena i s vírou (ne tou slepou od někoho jiného převzaté, nýbrž se skutečným, vlastní silou získaným a ověřeným přesvědčením).

Slovo vycházející z pročištěné višudha čakry předává hlasu emoce ze srdce. Tento čistý zvuk pak proniká do srdcí posluchačů a ovlivňuje je při proměňování úrovně jejich mysli a bytí (Harish Johari).

Existuje spojení této čakry se svadhisthánou, což symbolizuje i společný znak měsíce. V důsledku toho – sexuální přepětí či nevyváženost aktivity svadhisthány se projeví i na obvodu krku jeho zesílením a také na hlasivkách (přepětí). Pro úspěšné zahájení i provedení sexuálního kontaktu má řeč a sluch také velmi značný vliv.

Živel

Prostorem působení této čakry je ákáša.
Višudha má vliv na krk a řeč; napojený smysl – sluch. Má také vazbu na svadhisthanu a schopnost prožívání sexuálních aktivit.

Pozn. 203:
Důležité upozornění:
Na úrovni štítné žlázy zepředu, tedy přibližně v „rovině disku“ višudhy, tam zezadu na páteři lze nahmatat první výraznější výběžek páteřních obratlů, obratel C7. Nejde pouze o toto přesné místo – tam začíná „oblast“ vstupu do systému (brána, vortex) a zabírá plošku, asi tak na tři/čtyři prsty po pá­teři dolů. Právě toto místo se může snadno stát cizím vstupem do energe­tického systému těla a proto musí být chráněno, zakryto. Límec, šál zlehka přehozený anebo šátek kolem krku je také vhodný. V případě krojových vý­šivek je vhodný magický ochranný znak osobního patrona, anebo obecnější obereg. Rovněž delší vlasy poskytují na tomto místě poskytují ochranu proti přisátí energetických parazitů a jiných fujtajblíků.
Musí být pod límcem košile našité ty cizí značky?

 


 

8. Ádžňa (třetí oko Šivovo)

Tato čakra nám pro jistotu byla degradována dokonce i fyzicky – umělým zaváp­něním. Tomu bylo a stále ještě je napomáháno násilnou fluorizací naší potravy (termi­nus „potrava“ je odvozen od významu slova „otrava“ … viz již o něco výše o posouvání a vnucených změnách významů slov).

Kupodivu i zde u této čakry je tatáž podstatná chyba v jejím znázornění a me­diálně prosazovaném špatném schématu kresby, podobně jako tomu je u předchozí višudha čakry. Stejné schéma obojku pro otroka nasazené na čakru … sám člověk si ten obrazec tam vloží do své mysli jako „trojského koně“. Opět tedy vnucovaná kon­strukce vepsané kružnice v rovnostranném trojúhelníku postaveném na špici, to celé v kružnici opsané, tentokráte jen s přidanými dvěma oušky jako „symbol deformace této čakry“. Dokonce jsem na internetu zahlédl i oko v trojúhelníku. Prostě výtvarníci nic neznají a předhánějí se, kdo to více pokazí a hlavně to hodně všude nabízejí. Či přesněji, někdo velmi dobře věděl, proč se snaží změnit naše povědomí o této čakře a proto je k tomu úkolu najal, motivoval.
V jantře samé se sice nachází Šivův lingam, ale pokud bychom jej chtěli zobrazit geo­metricky (schématicky), pak to zásadně musí být vždy jen trojúhelník špicí nahoru. Trojúhelník špicí dolů je symbolem ženského pohlaví, rozhodně ne oka.

Pozn. 204:
Malá douška mimo výklad:
Při psaní tohoto textu, kdy jsem na internetu pátral po všech možných růz­ných zobrazeních této čakry, část vyobrazených schémat zobrazovala tvar dle obrázku [21]. V detailu vnitřního kruhu byly různě odlišné, ve zbytku principu se však většinou plně shodovaly. Uváděný vnitřní kruh nebyl vždy viditelně důrazný.
Druhý den po zveřejnění, když jsem se rozhodl doplnit další ilustrace a hlav­ně obr. [21], tak počet zobrazení zde vysvětlovaného tvaru najednou byl podstatně nižší a jako bych najednou neobdržel všechny vzory, které jsem předtím viděl. Tak nevím, že by automatická inteligence reagovala na můj web?

Na omluvu přihlouplých zápaďanů je zde možno doplnit, že poněkud výše nad touto zde popisovanou ádžňa čakrou, avšak na čele (na povrchu lebky), přibližně těs­ně pod začínající vlasovou pokrývkou hlavy, tam leží ještě jedna pomocná čakra, spíše jen „okénko“ (vortex). Není součástí hlavního čakrového sloupu. Je to sóma čakra, známá též jako „amritá“ čakra. Výškově je umístěna vlastně až nad třetím okem. Její kresba je již trošku komplikovanější a její součástí kromě jiného je i na špici postave­ný rovnoramenný trojúhelník á-ká-thá – ten má trochu jiný smysl a symboliku (výz­nam). Odtud pak při aktivaci může (vždy však nemusí) po kapkách začít stékat nektar ámritá (sóma) dolů na třetí oko Šivovo. Její občasné otvírání je adeptovi spíše odmě­nou za jeho dosavadní usilovnou práci s celým systémem, samostatně se netrénuje.

 
Obr.: 23 Ádžňa
 

Jantra

Kruh kafrově bílé či zářivě namodralé barvy (Saturn) se dvěma modrými okvětními lístky (ty lístky společně se svým středem napodobují siluetu oka). Ve středu kruhu se nachází lingam – Šivův symbol. Aby nebylo mýlky komu patří – je možné jej doplnit či dokonce i zaměnit Šivovou jantrou. Ta se na lingam v Indii vždy obřadně kreslí, aby nebylo pochyb, komu je zasvěcen (patří). Jsou to tři vodorovné bílé pruhy (často se pro jejich vy­tvoření užívá posvátný popel vibhuti) a upro­střed je umístěna rudá tečka často protažená svisle do podoby drobné elipsy (aby zasaho­vala do všech tří úrovní existence) – symbol Šivova třetího oka.

Barva lingamu je barva světla, s ohledem na barvu Šivy a také jeho úlohy vládce trans­formace (přechodových změn). Proto je to barva přechodu mezi světlem a tmou – šedě namodralá barva světla stmívání a rozednívání.

Mantry

Základní rezonanční mantra v tomto místě je známé krátké „Ómm“. Velmi po­dobné dlouhé óm s trochu jinou výslovností pak patří do výše umístěné deváté čakry sahasráry.
Avšak případně je zde možné použít i velmi silnou Šivovu čisticí mantru … opakovaně rezonančně vyslovovanou mantru „Džímm“, případně i jen zkráceně … „Džíí“. Může to vzadu za očima dokonce i hřát, ale nesmí výrazně pálit – v takovém případě je nutné nácvik přerušit (zvolnit). Správné vyslovování této mantry pomáhá ve třetím oku roz­bíjet bloky všeho druhu. Je také součástí speciálního cvičení na probouzení vnímavosti a intuice.

Dva okvětní lístky nesou mantry (zvuky) „hamm“ a „kšamm“. Ta první proto, že tato čakra úzce souvisí s višudha čakrou, tedy řečí. Není důležité pouze „něco vidět“, nýbrž viděné správně pochopit a smysl vidění přesně slovně vyjádřit.
Ta druhá mantra je navíc použitelná i jako energeticky silný a na cíl zaměřený „šivův laserový výstřel“ na něco, co je nutno odstranit, rozbít a Šivovým světlem energeticky pročistit.172) Podobně je možné použít k zahánění nečistých neviditelných sil (a třeba i vlastních špatných myšlenek) i onu již zmíněnou mantru „dži“ (v tomto případě vy­sloveno krátce a prudce, jak zacílený výstřel).

Umístění

Uprostřed hlavy v oblasti hypothalamu a přechodu mezi mozkem a míchou je též seskupení několika velmi důležitých žláz s vnitřní sekrecí (vyměšováním), řídicích celý jejich systém … hypofýza (podvěsek mozkový) a vzadu za ní schovaná pak epifýza zvaná šišinka, byť poměrně malá. Právě ta je centrem třetího oka, centrem vnímání i velmi slabých elektromagnetických vln ve velmi širokém rozsahu (spektru frekvencí, oproti pouze úzkému pásmu viditelného světla). Právě proto je schopna vidět dokonce i „neviditelné“. Navíc, pokud není zdravotně a funkčně narušena, je schopna zachytit a zpracovat i záchvěvy torzních polí.

Má i strukturu podobnou oku, avšak bez optiky. Tu potřebnou „optiku“ jí zajišťuje naše lebka (fyzicky je to rezonanční komora) a elektromagnetická pole vzniklá a tva­rovaná prací neuronů naší mozkové kůry. Šišinka leží právě v ohnisku onoho specific­ky uspořádaného prostoru. Obdržený signál pak předává zpět mozku ke zpracování.

Na rozdíl od ostatních čaker, tato jediná čakra je spojena s konkrétní hmotou – orgánem těla. Celé její pole a všechny energetické efekty úzce souvisí se zdravotním stavem tohoto orgánu.

 
Obr.: 24 Buddhovo oko
(ve středu kotoučku)
 

Vnější bod koncentrace paprsku oka

Prakticky většina lidí pod vlivem vý­tvarníků bez vědomostí a medií se domní­vá, že třetí oko se dívá na svět středem čela – což je omyl. Zaprvé ádžňa se dívá do reality celoprostorově a hledí jak skrz prostor, tak i čas. Za druhé se dívá i mimo naši dimenzi … kromě do našich světů tak vidí i do světů vyšších (andělských úrovní) a nižších (pro­story démonických sil). Tomu též odpovídá i symbol užívaný pro Šivovo oko [obr. 25]. Kontaktní body na těle k epifýze … je jich vícero a nyní nejsou tématem této knihy. Na hlavě pak je důležitý bod ležící v ose šišinky i mozku – těsně nad kořenem nosu, na kosti lebky, uprostřed sbíhajících se nadočni­cových oblouků. Bod v místě styku obočí (spodní část šperku – viz obrázek [24]). To místo je vhodné pro pomazání vonným olejem před meditací – pro povzbuzení čin­nosti. Pokud chceme tuto čakru podpořit drahými kameny, pak na toto místo lze umís­tit čirý křišťál. Kameny azurit a lapis lazuli umístěné poblíž tohoto bodu (pokud je ne­položíme přímo na onen bod) jsou také prospěšné. Rovněž ametysty nacházející se na hlavě v blízkosti (dosahu) čakry jsou pro ni přínosem.

Význam

Zde v této čakře se opět setkávají ida a pingala a spojují se sušumnou nádím.
Zde končí dualita, veškerá dualita mizí.
Minulost, současnost, budoucnost – jedno jsou.
Třetí oko je okno vědomí a nazírání, prostupuje a zároveň stírá hranice mezi lidským a božským vědomím (božské vidění a vědění). Umožňuje vidět a vnímat realitu skrytou před ostatními tělesnými smysly. Prostupuje dimenzemi naší reality. Umožňuje naše mimosmyslové vnímání i napříč prostorem a časem. Umožňuje okamžitou telepatickou komunikaci vesmírem bez nutnosti překladu – tedy přímo z mozku na mozek. Umož­ňuje příjem sdělení z vyšších úrovní (z „andělských dimenzí“) a dokonce i příjem pro nás důležitých sdělení až od samého Tvůrce Všehomíra.
Umožňuje vidění bez očí.
Musíme však dávat velký pozor na své vlastní iluze!

Živel

Vědomí; vliv na schopnost vidění třetím okem; napojený smysl – vnitřní zrak.


 

Pročišťování třetího oka a zvyšování vnímání i intuice

Pro tento účel lze na internetu sehnat mnoho „pomůcek“. Většinou mají ten pro­blém, že opět je to jen dobře zaplacená iluze s nádhernou a přesvědčivou reklamou. Některé nabízené postupy však při tom dokáží do duše a podvědomí opět vnést pro­gramy v cizí prospěch. Čeho člověk nedosáhne vlastním úsilím … „lehce nabyl – lehce pozbyl“.

Jedna věc důležitá na počátku každé snahy o pročištění ádžňy je – napřed zrušit příjem fluoru do těla a poté řešit odstranění, či spíše vyčištění těla od minerálního vá­pníku. Ten je v těle usazený a škodí nám, na rozdíl od potřebného vápníku biologicky vázaného ve tkáních – jehož potřebnému vstřebávání brání právě ono zavápnění těla tou minerální formou. Toto je však úkol jiných odborných pojednání a praktických ověřených návodů.

Pomocí může být jedno mantrické cvičení. Prakticky se jedná o vnitřní zvukovou masáž šišinky rezonančním vyslovováním již dříve zmíněné mantry a hlavně v součin­nosti s tím přivolání a působení mantře odpovídající energie. Mělo by se to nějaký ro­zumný čas vydržet a denně v klidu tomu cvičení věnovat svůj čas – pro sebe. Tedy vykonávat vždy s plným nasazením – pozorností, pravidelně. Nejlépe večer, kdy již máme k tomu klid (avšak je to mírně hlasité !!).

Potřebujeme k tomu pohodlnou židli a stůl a na něj možná i nějaké podložení pro vyrovnání výšek (třeba knihy). Svíčku nejlépe přirozenou čistou, tedy žádné barevné a voňavé. Dobře zajištěnou proti překlopení, abychom ji pak nesfoukli ze stolu, avšak musíme vidět celý její živý plamen. Dále dbáme, aby kolem nevlály žádné záclony a závěsy, ani nepoletovaly žádné papíry.

 
Obr.: 25 Šivova jantra
(pruhy vždy vodorovně)

Ještě si musíme připravit pomůcku pro soustředění – Šivovu jantru [obr. 25] – když již chceme pročišťovat třetí oko Šivovo.173) Na černý matný tužší papír (koupíme v papír­nictví), uprostřed vodorovně nad sebou nale­píme tři stejné bílé obdélníkové pásky, jak je vidět též na lingamu uprostřed obrázku ádžňa čakry [obr. 23] a obrázku [25]. Na střed nale­píme z červeného papíru vystřiženou „tečku“ takové velikosti, aby zasahovala do všech tří pruhů (může být mírná elipsa). Celý obrazec může stát na výšku (jako lingam), pruhy musí být vždy vodorovně.
Bude potřeba i rámeček či pevný stojánek – ani tuto jantru svým dechem nesmíme sfouknout ze stolu. Stojánek použijeme bez skla (lesklých ploch).

Bude potřebné i nějaké počítadlo. Ideální je hinduistická či buddhistická mála (tedy „růženec“) z rudrakši (tvrdý plod stromu – který také patří Šivovi), ale může být i jakýkoliv jiný kuličkový náhrdelník. Hlavně aby bylo i pohmatu jasné, že jsme v prs­tech prošli již celý okruh počítadla. Podle rituálních pravidel by se to mělo vyslovovat vždy 108× (jedno vyslovení, tedy jeden výdech – jedna kulička). Ale když to bude nějaké rozumě blízké číslo – také to vyhoví. Tím máme všechny pomůcky v podstatě připraveny a zůstává již zajistit pouze to nejdůležitější … vyčlenit si pravidelný čas ve svém denním rozvrhu a mobilizovat svou vůli – rozhodnout se – a začít.


 
Obr.: 26 Uspořádání stolu

Pak si připravíme stůl se židlí a na stůl přibližně na vzdálenost asi tak předpažené ruky postavíme svíčku (použijeme vhodné podložení). Za ní pak na přibližně stej­nou vzdálenost a pevně, na svislo postavíme Šivovu jantru (pruhy jsou vodorovně). Výšky nastavíme tak, aby střed jantry a plamen svíčky byly vůči našim očím v jedné přímce. Na střed jantry se díváme skrz pla­men svíčky. Tím je náš tréninkový prostor připraven – viz obrázek [26], můžeme začít.

Oznámíme svým blízkým, že budeme konat hlasité cvičení a že si nepřejeme být vyrušováni, pokud nebude opravdu závažný důvod. Odejdeme na místo připravené pro naše cvičení a zavřeme za sebou dveře. Necháme si svítit alespoň slabší světlo, není nutné ba ani žádoucí trénovat v naprosté tmě (alespoň z počátku ne).
Samozřejmě lze cvičit i ve dne, v kteroukoliv denní dobu, kdy k tomu máme podmín­ky. Pouze jasné denní světlo a dění okolo nás asi budou více rušit. Ne každý se dokáže hned natolik plně soustředit, že ze svého vnímání „vypne“ všechno ostatní dění v pro­storu kolem sebe.

Provedeme zahájení (nemusíme, můžeme):
• Třemi kruhy očistíme, vymezíme a uzamkneme svůj rituální prostor (viz kapitola „Rituál pro běžně používaný prostor malý i velký, uzavřený i otevřený“).
• Můžeme vyslovit otevírací mantry (viz kapitolu „Doporučené mantry před zahájením práce“).

Pohodlně se usadíme, páteř by měla být po celou dobu rovná a v pohodě, sezení příjemné. Ne jak na židli pohozený prohnutý luk. Kontrolujeme, že po ruce máme vše nutné, po nejbližší dobu se nemusíme ničím vyrušovat.
Soustředíme se na svůj dech. Je lehký, plynulý, rytmický, pravidelný.
Zapálíme svíčku.

Poté skrz klidný plamen svíčky oběma očima zaostříme veškerou pozornost na obrazec jantry za svíčkou. Díváme se skrz plamen, plamene si nevšímáme.
Následně v rytmu dechu, neustále s myslí i pohledem upřeným na červený střed jan­try, vždy s výdechem a rezonančním způsobem vyslovíme mantru „Džímm“ (protaže­ným způsobem, avšak dech zbytečně nenapínáme, vibruje v naší hlavě) a posuneme kuličku počítadla. A znovu a znovu, vždy s každým vyslovením. Až do konce celé mály (dávky 108 kuliček).
Energie i světlo jemně rozostřeného plamene vstupuje do našich očí a proudí až doza­du doprostřed hlavy, kde na ně čeká šišinka. Když spíše jen podvědomě vnímáme dva rozmazané obrazy plamene svíčky – tak je to správně. Právě proto se nedíváme přímo do plamene, nýbrž skrze něj. Není zase až tak jednoduché, udržet svou pozornost na obrazci vzadu a plamene vpředu si nevšímat, avšak po chvíli je to zvládnutelné.

Při tomto vyslovování mantry budeme vzadu za očima cítit jak teplo, tak možná i jemné brnění (vibrace pronášené mantry), dokonce až mírný tlak. Takto je to správně cvičené.
Hlavně pocitově snesitelné. Nesmí to příliš pálit a žhnout.
Pokud by k tomu přeci jen došlo, pozastavíme cvičení a pokračovat s nácvikem bu­deme raději až druhý den. V takovém případě chvíli setrváme v klidu se zavřenýma očima a pocitově s nádechem vnímáme svůj dech a představíme si, jak dech vchází dovnitř až do hlavy a příjemně nás tam chladí. Jako kdyby při každém nádechu jsme zároveň se nadechovali očima do hlavy.

Až odříkáme svou denní dávku manter, zhasneme svíčku.
Na chvíli zavřeme oči a stále si udržujeme svůj příjemný rytmus dechu a s tím záro­veň vnímáme své niterné pocity ze cvičení. Až to budeme cítit, oči zlehka otevřeme a pohladíme si je prsty rukou.

Provedeme rituální ukončení (pokud jsme provedli zahajování … měli bychom, můžeme, nemusíme):
• Pronést ukončovací mantry (viz kapitola „Doporučené mantry po ukončení práce“).
• Odemknout a uvolnit prostor (viz kapitola „Uvolnění prostoru“).)
Odcházíme.

Toto cvičení je vhodné vykonávat 1× denně, den co den, po dobu cca 42 dnů (6týdnů). Poté již jen procítit, poděkovat Šivovi (sám si určíš jak) a sledovat na sobě změny svého vnímání. Následně nějaký čas necvičíme, pouze se pozorujeme. Pokud bude potřebné, celé cvičení si jednou později můžeme opět zopakovat.

Pokud, hlavně z počátku, budou nějaké výrazně nepříjemné pocity, nebo se na cvičení nedokážeme po celý čas plně soustředit … v tom případě ten den cvičení raději ukončíme a pokračujeme zase až další den. Sice se nám tréninkový cyklus takto o ten rozjezd začátečníka trošku protáhne, ale co znamená pár dní navíc – proti věčnosti?


Varování

Není dobré spěchat!
Není problém s otevřenýma očima vidět světélka. Mnohem důležitější je právě vědět, co a proč člověk vidí a hlavně porozumět tomu, co to ve skutečnosti znamená – avšak především své srdce i mysl přitom udržet stále klidné. Vypnout to neustálé vidění, to již je záležitost náročnější a člověk si musí dávat velký pozor na sebe, aby se z toho všeho co vidí – nakonec nezbláznil. Otevřené vidění jevů neviditelných je velmi těžký test ega i vyspělosti jedince, včetně dovednosti mlčení a zachování cizích tajemství, tolerance, přejícnosti … a nezasahování do svobodné vůle a vývoje druhých bytostí.
Nejde jen o to vnímat auru (a také o vidění nemocí), ale i o vidění skutečné podoby démonických sil, astrálních parazitů na a v tělech lidí, a také poznat „hnůj myšlenek“ co lidé nosí ve svých hlavách… a zároveň zůstat nezúčastněným světcem. Nelze žít něčí cizí život a plnit jeho životní úkoly, které má duše ve svém plánu, které musí vyřešit bytost sama (může však sama požádat kohokoliv o pomoc).
I v tom spočívá nebezpečnost předčasného a příliš „širokého“ otevření vnímání (intui­ce) a není lehké tomu čelit. Proto doporučení – jeden tréninkový cyklus stačí a k dal­šímu přistoupit teprve až uběhne delší doba a již bezpečně víme, že již jsme opět dozráli a smíme opět o krůček postoupit.
Není totiž snadné být vševidoucím a vševědoucím a neubližovat tím sobě i jiným.
Pomoc smíme pouze nabízet – nikdy nutit či strašit.

Jakmile také začne přes naše podvědomí do našeho vědomí proudit příliš mnoho informací – pak je nestíháme zpracovat a člověk se z toho může velmi snadno zbláz­nit. Zvláště, pokud své podvědomí má zaneseno mnoha prastarými psychickými bloky – tedy kdysi dávno vnesenými iluzivními programy a dnes již dávno „zapomenutými“, které nás ovládají v cizí prospěch, aniž o tom máme i to nejmenší tušení. Vždy tam něco máme, co nás jednou nečekaně překvapí!

Druhým problémem pak je vědět, zda to co vidíme či cítíme (vnímáme jakýmko­liv intuitivním způsobem), zda je to pravda anebo klam. Tedy mít i schopnost rozliše­ní, případně neopomenout si to vše ověřit a umět také požádat o potvrzení, případně i sdělení – „proč právě toto víme a jak s tím máme nakládat“. Tedy naučit se sledovat „přiložené razítko, potvrzení od Boha“. A to nikdy nepřichází šišinkou – nýbrž právě přes srdce. Musíme umět vnímat a řídit se též pocity svého srdce. Právě tam je ulo­ženo naše svědomí, tedy ukotvení naší duše. Schopnost tohoto vnímání je dána opět pouze energetickým stavem hrudního prostoru (naplněním a pročištěním energií i modlitbami … viz kapitola „Chvalozpěvy“). Což se vlastně děje častou prací s celým čakrovým stromem.

Etiku a morálku (neúplné vnější návody správného chování a jednání), ty máme naučeny a uloženy v paměti, ale ty nejsou omluvou za to, co udě­láme špatně a v rozporu s kony. Důležitá je naše mravnost a svědomí – ty jsou stavem duše, vždy uloženy v srdci – toto vidí Otec Nebeský.

Srdce a třetí oko jsou dva póly, musí být vždy v rovnováze.

Pokud tyto meze někdy překročíme, vesmír (Otec Nebeský) nám to vždy velmi rychle „vysvětlí“ tzv. „jazykem životních okolností“. Tedy mnoha vnějšími problémy a kopanci, které poté obdržíme od života. A také zaplatíme i velmi rychlou ztrátou všech svých schopností – ani nebudeme vědět jak a proč. Zneužité svaté síly (schopnosti) jsou vždy odejmuty. To je známá zkušenost.

 


 

9. Sahasrára (koruna)

 
Obr.: 27 Sahasrára
 

Jantra

Kruh jako měsíc v úplňku (bílý, uprostřed je silná koncentrace záře), obklopený lotosem o tisíci plátcích všech barev. Barvy tam tedy mohou být všechny, anebo i jen bílá záře – neboť v bílém světle jsou vnitřně obsaženy všechny barvy. Prostoru kolem hlavy jsou symbolicky vždy připisovány různé odstíny fialové barvy – podle mého nyní možná i chybného názoru to bude většinou spíše jen spekulativní přání výtvarníků, než fakt.174)

Ten uváděný počet „tisíc lístků“ sahasráry je spíše jen pouhým rámcovým symbolickým vyjádřením velkého a nespočitatelného množ­ství, než vyjádření konkrétní skutečné vazby na konkrétní energetické kanálky v těle, jako tomu bylo právě u ostatních nižších čaker těla. Přesněji – to číslo je symbolické vyjádření rea­lizovaného „rozšíření vědomí“ – schopnosti komunikace všemi směry a s celým kosmem. V tom okamžiku zde touto čakrou probíhá velmi mnoho rychlých spojení a dochází k mnoha datovým a informačním tokům, navenek pozorovatelných jako „záblesky“. Světlo je zároveň i nositelem dat, datových balíčků nesených „šípem energetického spojení“.

Mantry

Zde vlastně jedinou mantrou je tzv. „dlouhé óm“, vyslovované jako „Áůmm“. Táhlý co nejdelší zvuk. Je to základní tón, vibrace naladění se na obecný spojovací duchovní prostor. Jestli s ním poté budeme schopni komunikovat – tento problém je již schován jinde.
Tento uvedený základní tón podle sdělení dávných jasnovidců provázel vznik (zrod a růst) všech vesmírů. Je to ze všech nebeských tónů ten nejvýše ceněný zvuk. Těch nebeských tónů bývá ještě několik dalších, ale všechny vlastně jsou písmeny nepo­psatelné (například „bzukot včel“ anebo „zvonění zvonů“ a další – nevím, jak bych je mohl vyjádřit písmeny).
„Na počátku bylo slovo a to slovo bylo u Boha. To slovo bylo Bůh.“

Bídža zvuky okvětních plátků pak jsou čisté zvuky Ah až po Kša včetně všech samohlásek a souzvuků jazyka sanskrt a jsou systematicky všude rozmístěné po všech okvětních lístcích (Harish Johari).
(Je toto popis akordu?)

Zde u této čakry již nejsou potřebné žádné speciální čisticí mantry, zde na této čakře poruchy již nebývají. Ty jsou totiž ukotveny vždy hlouběji ve hmotě a … jsou to právě iluzivní programy uložené v naší mysli, které nám brání hledat a navázat své vlastní spojení s nebesy. A k tomu propojení se s nebesy a zároveň proti oněm našim iluzím, jen pouhé vyslovení zvuku Áůmm, to prostě samo nestačí. Ten pouze otevírá okno spojení s možností komunikace. Okno, kterým se teprve musíme ještě naučit správně se dívat a snažit se pochopit.

Umístění

Sahasrára je koncová čakra magické hole zvané člověk a nachází se bezprostřed­ně nad hlavou, tvrdí se – přibližně 5 až 10 cm. Její hlavní funkční a pracovní prostor se tedy nenachází ve hmotě těla (jako u předchozích nižších čaker na páteři), nýbrž je to duchovní silové pole usazené v celkovém aurickém (energetickém) silovém poli těla. Podobně jako sahasrára je vnější čakrou, tak i protilehlá muladhára jsoucí na opačném dolním konci „páteřního sloupu čaker“ je vnější čakrou. Ta také je oproti ostatním mezilehlým čakrám vysunuta kousek ven z těla. Obě čakry vůči sobě tvoří sudaršana-kanálem spojený dipól.
Čakra je s tělem propojena energeticky (vždyť se jedná o silové pole) přes oblast na temeni lebky zvanou „bod bindu“, zvaný též Brahmův otvor.175) Odkud pak propojení běží dále dolů až k ádžně čakře, tedy šišince.

Fotograficky zachytitelná okamžitá velikost sahasráry i barevné projevy se neu­stále mění podle stavu okamžité energetické aktivace celého těla a také aktuální in­tenzity duchovní práce, či roztříštěnosti myšlení.

Význam

Jednota vědomí. Čakra zároveň tvoří „kulový povrch všesměrově zářící antény“ pro vysílání myšlenek do okolí a i pro jiné lidi (pokud na ně nejsme zaměřeni účinněji svým třetím okem).

Živel

Všezahrnující jsoucno a prázdno, prapůvodní potenciál počátku všeho.

Doplnění

Prostor této čakry je prostorem na hlavě nasazené koruny (král, velekněz, … 176)), anebo i jen obyčejné čepice. Proto také bývá označována jako „koruna mága“. Slovo „mágus“ znamená „pán jména“. Označuje někoho, kdo „slovem božím“, tedy vyslovením sekvence božských slov (zvuků, po našem mantry, byť i jen mentálně) a k tomu ještě připojeným svým slovem (vyhlášením), dokáže změnit následný běh dění v časoprostoru … jím vyslovená jeho vůle se stane.177)
Pokrývka hlavy (ať vhodná či nevhodná) tedy ovlivňuje šíření vůle svého nositele pro­storem. Je rezonátorem myšlenek svého nositele a zároveň i vysílacím anténním sys­témem pro přenos jeho myšlenek všem ostatním posluchačům … je nástrojem jejich ovlivnění. Při duchovní práci (konání obřadů) pak je pomůckou k mnohem účinnějšímu spojení s Otcem Nebeským za současného utlumení všeho okolního rušení.
Je to vlastně tzv. silový předmět.

Avšak pokud pokrývka hlavy leží mezi lebkou a sahasrára čakrou, tehdy se také stává nástrojem odstřihnutí se člověka od Otce Nebeského. Velký vliv má především to, co je na ní napsáno a nakresleno zespodu – to pak tvoří frekvenční filtr ovládající pokusy jedince o komunikaci s vyššími du­chovními světy a tím ovládá i jeho myšlení. Je tím znamením plně ovlád­nut. Nositel klobouku (i čepice) vlastně poslouchá a naplňuje požadavky a přání egregora, se kterým je onen symbol (znak či nápis) propojen. Ať si je či není toho vědom. Otce nebeského v tom okamžiku již nemůže sly­šet, protože je ovládán „symbolem“ pod čepicí – jako když cizím rádiem, již je jen pouhým ovládaným objektem a realizátorem cizí vůle.

Podobně tomu je i s jakýmikoliv znaky umístěnými a nošenými v blízkosti čaker, kdekoliv na těle. Je jedno, zda jsou umístěny na těle vepředu, či vzadu na zádech. Ať jsou orientovány navenek viditelně, anebo skryty pod oděvem, otočeny k tělu. Ať jsou již psané či namalované, tetované, vyšité, anebo jen součástí nášivky označující třeba výrobce košile vzadu na límci u krku. Nositel takové košile či čepice se již zařadil mezi ovládané – je ovládán tím, komu patří ty symboly. Přestože si to sám koupil a zaplatil. Nošením oněch symbolů však již podléhá danému egregorickému poli, které jej zvolna počalo formovat již ku obrazu svému.
Nosí znamení své smlouvy (byť mnohdy nevědomě).
Služebníci byli vždy označováni znamením svého pána.
Podobně každá sebehloupější reklama či nápis nošený na prsou se promítá do myšlení toho, kdo ji nosí. On se tím pak stává, právě tou hloupostí, co zobrazuje a oživuje.

 


 




Vysvětlivky pod čarou:


167) … To spoutání symbolu srdce bylo poplatné Satanovi, ovládajícího křesťanství prostřed­nictvím již vybudovaných a mocných církevních struktur. Jinak by lidé mohli nabýt dojmu, že tudy přes jeho srdce vede cesta k Otci Nebeskému, tedy cesta k osvobození z „vězení Satanova matrixu“. Což je koneckonců pravda. Neboť prostřednictvím naší hrudáji k nám Otec všech nebes mluví a pečetí, zda sdělení, která jsme obdrželi, jsou pravdivá. Je to potvrzovací kód a podpis nejvyššího tvůrce a správce všech vesmírů.
Právě proto srdce posla božího a učitele lidí – Ježíše bylo na jeho vyobrazeních spoutá­no trním, aby je nikdo nepohladil.

168) … Jednobarevnost u Indů je nezvyk. Modrá barva na vlajkách států však symbolizuje, kdo jej ve skutečnosti skrytě ovládá a tedy vlastní.

169) … Takto například již při výstavbě byla pro budoucnost zajištěna ona pozdější havárie čerpadel v jaderné elektrárně ve Fukušimě.

170) … Podle indické mythologie při společném stloukání oceánu mléka bohy a asury, první uvolněná substance byla velmi smrtelný jed. Aby bylo možné pokračovat a poté z oceánu získat vše ostatní potřebné, sám Šiva ten jed nabral dlaněmi a vypil jej. Za pomoci man­želky Párvatí, aby se jím neotrávil, zadržel jej ve svém hrdle. To mu z toho jedu na věčné časy zmodralo.
Poučení:
V krku, krční čakře, v našich slovech je obsaženo mnoho škodlivého jedu (lží). Je nutné mít jed špatné řeči a nepřesné výslovnosti a zmateného vyjádření pod neustálou kontro­lou. Abychom nepáchali kolem sebe zlo, je nutné řeč čistit a tříbit, dbát na pravdivost a správnost toho, co vypustíme z úst. Jinak otrávíme okolí a nakonec především vždy i právě sebe.
Vyslovené slovo má vždy magickou moc a sílu. Právě proto se neustále někdo snaží o degradaci našeho vyjadřování a změnu slovníku, abychom ztratili božskou sílu slova.
Ježíš: „… neznečistí co do úst vchází – nýbrž co z nich vychází.

171) … Sarasvatí (bílá bohyně, manželka Brahmy stvořitele) … kromě jiného vládne také i čistému myšlení a jasnému správnému vyjadřování (řeči bohů), tedy vládne řeči, umění, učenosti. V podobě Gájatrí poskytne čistou energii – bez podmínek.

172) … Lze aplikovat na astrální parazitické entity a různé shluky. Neužívat na bytosti typu dosud bloudící lidské duše, která sama je zmatená ze ztráty těla a ještě nenašla bránu, portál ke svému průchodu do míst, kam má dojít.

173) … Šiva je pouze hinduistické pojmenování jednoho ze tří základních projevů jediného Nejvyššího Tvůrce všech vesmírů. Pořád je to on sám, jen občas (pokaždé) pro nás vy­stupuje v různých rolích. A podle toho, co hinduista musí ve svém životě aktuálně řešit, tak s modlitbami o pomoc se obrací vždy právě k té ruce onoho Jediného Nejvyššího kosmického principu, který ve svém referátě (pravomoci … projevu) má právě tyto jeho nynější starosti a životní situace.
Mezi různá další doporučení k tomuto cvičení patří i „obrázek svého duchovního učitele či jiného oblíbeného uznávaného mistra; obrázek světce a jiné svaté obrázky“. Zde spočívá nebezpečí velmi těsného napojení na egregory spojené s oním symbolem a nemusí být vždy všechny známé. Mnozí svatí by se v hrobě obraceli jak ventilátor, kdyby i jen tušili, kým a jak a k čemu byli po své smrti zneužiti. Co si člověk vybere a zvolí, takový program přijme a později přesně to co zasel, to zpět obdrží.
„Proč však chodit ke kováříčkovi – když se mohu obrátit přímo na kováře?“

174) … Právě s ohledem na neustálé přemýšlení běžného člověka a nutnost neustálých re­akcí na veškeré okolní dění, ty barvy „myšlení“ kolem hlavy budou neuspořádané. Z nich pak vznikají mnohé energetické výrony do okolí v podobě záblesků. Barevně jsou tónova­né podle střídání okamžitých nálad. Ta literaturou často citovaná „hra všech možných ba­rev“ – ta nejspíše bude svědčit o duševním neklidu, než o duchovní vyspělosti pozorova­ného člověka.
Pouze v případě skutečně duchovně vyspělého a trénovaného člověka, který dokáže své myšlenky držet na uzdě a vydržet delší dobu zůstat plně soustředěný … u takového se pak během jeho soustředění může skutečně v prostoru kolem hlavy objevit větší záře jed­nolité barvy. Barva bude závislá na momentální adrese napojení jeho meditace a aktuál­ně řešených otázek. Na obrázku astry [obr. 27] je zachyceno spojení se zdrojem (Otcem) na jeho stříbrné čisticí světlo následované uzdravujícím a posilujícím zlatým světlem růs­tu zaměřeném k řešení úlohy duchovní transformace. Jak je vidět – barvy mají symboliku. Musíme je však vnímat ne jen jednotlivě, ale i v kontextu.
Právě proto ony duhové obrazy, zvláště v souvislosti na krádež duhy coby symbolu pod­vratných a rozvratných hnutí (LGBT...) zaměřených proti vesmírným řádům jsou spíše znakem neznalosti a duševní i duchovní nezralosti pomýlených.

175) … Je to místo srůstu lebečních švů na temeni hlavy, které dětem na hlavě srůstá teprve až jako poslední. Je to otvor stále ještě otevřené přímé komunikace se Zdrojem (Tvůrcem Všehomíra). Ten novorozencům a malým dětem po celou dobu jejich prvního přizpůsobe­ní se životu ve zdejších pozemských podmínkách umožňuje jejich nutnou posilu a komu­nikaci s dosud jim stále otevřenými vyššími světy. Protože malé děti stále ještě nepřeru­šily své spojení s Otcem Nebeským, právě proto jdou k Otci první v zástupu … „Nechte maličkých přijíti ke mě, neboť jejich je království nebeské.“ Oni z něj vlastně do jistého okamžiku stále ještě zcela nevystoupili.
Je to místo, kterým se vnitřním zrakem díváme na sahasrára čakru odspodu, zevnitř hlavy.

176) … Některé koruny a vlastně celé sady korunovačních klenotů jsou sice zdobeným, ale zároveň i velmi důmyslným anténním vyzařovacím systémem. Některé jsou silnější, jiné slabší, či pouze ozdobné, zvláště když jejich nositel je neumí používat. Z tohoto hlediska mezi nejúčinnější a nejdokonalejší na světě patří i svatováclavská koruna – ještě dobře, že je chráněna specifickým velmi silným kouzlem (magickým polem).

177) … Proto je nutná velká opatrnost při volbě slov. Co promluvíš člověče, to se stane. Nechtěj nést následky všeho toho, co jsi kdy na-blábolil. Tedy každý kdo se dostane k vyšším schopnostem si musí být vědom i míry své úplné odpovědnosti za vše, co promluví.


Motto:
Jednou vyzkoušet je lepší než o tom stokrát číst.