Cesta zažehnutí světla
Návod návratu k sobě domů, aneb průvodce výcvikem.
(autorský rukopis)

Cesta k Otci pro světlo světa

Světlo Otce

Zveřejněno: 10.11.2023
Poslední korektura: 01.04.2024


Cesta k Otci pro světlo světa


Předchozí část „Cesty k Otci - příprava k letu
1. varianta – dálkové vysílání
2. varianta – stavba vimany
Předletová navigace – uvědomění si záměru

Let za Otcem
Příkaz k letu
Pozdravy a komplimenty
Představíme se
Propojíme se
Žádost předneseme (záměr)
Potvrdíme svou vůli být součástí realizace
Děkujeme a odevzdáme


Světlo Otce

 


Vnímání a čas chvalozpěvu

Pokud jsme to správně provedli, a bez jakýchkoliv jiných rozptylujících myšlenek, dorazí k nám takřka ihned velmi silná světelná vlna a zatřese všemi buňkami našeho těla. Celý vesmír na tuto vyslanou informaci reaguje a plní ji, přestavuje se nastavení časoprostoru.

To světlo poneseme pak v sobě i nadále a bude se z nás šířit a vše měnit. Avšak nezapomeň člověče, čí je to světlo a kdo je jen jeho nositel (posel s lucernou). V po­koře a oddanosti, v lásce a víře, silní a mocní stojíme před Otcem – v živoucí přítom­nosti Zdroje všeho života, jehož jsme součástí. Užíváme si tento jedinečný okamžik.
Několik plných nádechů a výdechů.

Pozn. 79:
Máme vypnutou mysl a vědomí i vnímání máme ukotveno ve svém srdci, pří­padně ještě v korunní čakře (1. varianta). Pouze pozorujeme. Veškeré snahy o hodnocení, posuzování, analyzování a soudy a staré myšlenky, pokud by se náhodou někde zjevily, protože sem nepatří, vypneme speciální mantrou  „Porucha“ 72) a pozorujeme, jak se rozplývají a mizí.

Pokud nespěcháme, je nyní vhodný okamžik na další upřesnění a modulaci do nás světlem vstupujících programů. Jak pro léčení duše i těla, tak pro nastavení svého dalšího života. Na vyšší úrovni ruší příčiny chorob do takové míry, že energie Matky Země již vše snadno a v krátkosti dočistí. Je to chvalozpěv, který zároveň provádí korekce našeho osudu.

Opět jsou to univerzální a obecné a vždy pozitivní prosby, podobně jako ve chva­lozpěvu Božské Matky. Lze užít podle potřeby, kdykoliv, třeba i jen část, konkrétní od­stavec či větu, lze doplnit a konkretizovat. Jsou to vlastně mantry (totéž jako modlit­by) a vnitřním přestavováním nás samotných pomáhají měnit i svět kolem nás. Neboť svět je holografické zrcadlo odrážející to, co je v nás.
Aby tyto mantry byly účinné, musí se vždy pronášet s vnitřním naladěním se. Tedy s aktivací energie v sobě a pak koncentrací na smysl vyslovovaného textu a jeho hlasitý „rezonanční“ přednes.
Jsou uvedeny v samostatné kapitole „Chvalozpěvy“.


Nádech do čaker – „Zářící strom“

Pozn. 80:
Po nějaké době pravidelného provádění těchto cvičení lze zpozorovat efekt „generálního nástupu světla“. Prostě světlo nás rázem celého prozáří.73) Později tohoto lze využít jako součást aktivace světelných sil v sobě při provádění jiných, účelově zaměřených meditací, či magické práci podle jiných škol.
Avšak během aktivačních nácviků (tréninková fáze tohoto výcviku) je dobré si následně vždy vědomě řídit tento zde uvedený postup tak dlouho, dokud se to plně nezautomatizuje. Tedy, i když ucítíme a uvidíme světlo v celém těle, přesto při dalším programu zářícího stromu budeme vždy trpělivě a po­zorně přesouvat svou pozornost z čakry na čakru se současnou její aktivací odpovídající mantrou tak, jak bude dále popsáno.

Pozn. 81:
Pokud jsme komunikovali pomocí vyslaného paprsku, jsme soustředěni právě ve své korunní čakře nad temenem hlavy a pozornost máme upřenu vzhůru až na konec vesmíru a ještě dál. Tehdy další postup začíná vždy vnímáním světla přicházejícího na nás ze shora a postupně sestupujeme přes čakry dolů – vlastně opačně, než postupovala energie Země.

Pozn. 82:
Pokud jsme letěli až za hranice všech vesmírů, jsme nyní ještě stále celou svou bytostí naplněni světlem a propojeni s Otcem. A opět nic nebrání pře­sunout svou pozornost na svou korunní čakru. A pomocí vyslovování manter tak docílit ještě vyššího naplnění a rozvinutí světlem. Tedy opět stejný po­stup prodýchávání čaker tak, jak jsme již konali s energií Božské Matky. Pouze v opačném sledu, shora dolů. Mantry jsou prozatím stejné (některé jsou čistící). S každou čakrou pracujeme vždy na nový samostatný nádech. Někde nahoře nad námi svou myslí uchopíme přitékající světlo a s mentálním uvědoměním si příslušné slabiky je protáhneme sebou vždy níž a níž, do pří­slušné čakry. A tam mantru vždy při jednom výdechu natřikrát vyslovíme.
A do každé čakry tentokrát dáme tři výdechy.
Není to dogma, když zapomeneme počítat, můžeme klidně i přidat. A když náhodou bude méně – také se nic neděje. Hlavní je setrvávat v neustálé pohodě.

Pozn. 83:
Lze provádět v rychlém sledu, jednu čakru za druhou. Ale je také možné si to užít a vždy přidat v čakře nějaký ten dech a mantry navíc, tedy případně provést i několikrát. Záleží na nás a na času, který máme k dispozici.
Pro toto „prosvětlování“ mě kdysi napadl rytmus 3× po 3 mantrách.


Vždy s nádechem přijímáme shůry z nebes přicházející světelný paprsek – pro­chází hlavou a vnitřkem našeho těla dolů a postupně se bude zastavovat vždy v ča­krách a čistit je, aktivovat:

Vnímáme, jak se koruna (Sahasrára čakra) rozzáří přicházejícím světlem. S uvě­doměním si řídicí slabiky „AŮM“, ze shora do tohoto čakramu provedeme vědomý ná­dech a pak s jedním výdechem a plným soustředěním v něm 3× nahlas rezonančně vyslovíme její bídžaslabiku   Aům – Aům – Aůmm   a necháme doznít, energii v ča­kře ukotvit a vířit. Celkem 3×.

Přesouváme pozornost dovnitř hlavy, do čakry třetího oka (Adžňa). Pozorujeme světlo, světelný paprsek, který tam z výšin dorazil, a stejným způsobem s mentálním uvědoměním si mocné čisticí slabiky „DŽÍ“ světlo v tom místě současně s hlubokým nádechem přijímáme. Opět s výdechem 3× nahlas rezonančně vyslovíme mantru
  Dží – Dží – Džímm  . Pozorujeme, jak se prostor v hlavě ještě více vyčistil a rozzá­řil, jak nás světlo zalévá, prozařuje.

A stejným postupem, který již známe, vždy nahoře nad hlavou uchopené světlo vedeme dolů. Současně s nádechem sledujeme jeho průtok k nižším čakrám postupně tam, kam nyní patří (má dojít). V každé provedeme tedy nádech světla s uvědoměním si příslušné mantry. Pak následuje výdech s koncentrací právě na tuto čakru. A záro­veň při tom výdechu vždy 3× nahlas vyslovíme odpovídající mantru, směrovanou pří­mo do čakry. Celkem provedeme vždy tři výdechy, tedy vyslovení sérií slabik.
Poté chvíli sledujeme své pocity.

Tabulka dává přehled o umístění čaker i manter potřebných v této fázi tréninku:

V tomto okamžiku máme za sebou první dvě řádky a podle návodu pokračujeme dále.
  AŮM  Sahasrárakoruna   Aům – Aům – Aůmm 
  DŽÍ  Ádžňastřed lebky   Dží – Dží – Džímm 
  ËJM  Višudhakrk – ohryzek   Ëjm – Ëjm – Ëjmm 
  HŮM  Vadžradharav průduškách   Hům – Hům – Hůmm 
  JAM  Anahátapod srdcem   Jam – Jam – Jamm 
  AJM  Surjaza žaludkem   Ajm – Ajm – Ajmm 
  RAM  Manipuraza pupíkem   Ram – Ram – Ramm 
  VAM  Svadhisthana v podbříšku   Vam – Vam – Vamm 
  LAM  Muladharahráz – perineum    Lam – Lam – Lamm 

Prodýcháváme celé své tělo a vnímáme zavřenýma očima, co se v nás děje. Sledujeme a pozorujeme, prožíváme své pocity. Užíváme si přítomný okamžik. Není nutno posuzovat a hodnotit. Všemu necháváme volný průběh. Nelze být moudřejší než Otec Stvořitel. Jeho světlo ví, čeho je nám nyní třeba. Dopřejeme světlu čas – působit v nás. Světlo nás stále prozařuje, naplňuje.
 

„Jedno jediné jest, jedno jediné koná!“


Pozn. 84:
Mantry nyní používané ve vyšších a nových čakrách, kromě korunní, nejsou prozatím bídžamantry těchto čaker. Tyto čakry jsou totiž u většiny lidí velmi zanesené – zablokované. Nedaří se je bez problému rozeznít v jejich vnitř­ních tónech. Proto jsou pro trénink vybrány pro tyto čakry vhodnější čisticí mantry. Počase, až dojde k pročištění čaker, pak je lze trvale zaměnit za jejich správné rezonanční mantry.
Jejich přesný soupis je uveden v kapitole „Vzlet fénixe“ a také v dodatcích. V rámci tréninku začátečníků se toto cvičení dělá zásadně až po předchozím „rozcvičení“, tedy po spojení s Matkou a spojení s Otcem. Tehdy se to zdaří vyslovovat i od začátku.


Nové naplnění – fixace a aktivace

Můžeme sledovat, jak se světlo v nás rozpouští a proniká do všech buněk našeho těla, do všech orgánů našeho těla. Nese s sebou barvu celé duhy a mísí se v nás a spojuje s energií Božské Matky. Toto světlo prapodstaty má ohromnou moc i sílu a po spojení s energií Matky v nás se ty účinky umocňují. Světlo Otce nám přináší všechny informace potřebné pro nás i naše tělo a energie Matky podle nich koná. I kdybychom je neviděli,74) jsou zde a působí v nás. Působí všude, v každé čakře, v každém orgánu našeho těla, v každé jeho buňce, v každém atomu.

Mění i náš další osud, nad kterým nám světlo Otce navrací vládu a tu nám již nikdo nevezme. Osvobozuje nás z otroctví a iluzí cizí mysli.75) Nyní jsme sami tvůrci svého osudu a plně za něj odpovídáme. Sobě i Bohu, i lidem kolem nás.
Již není žádného prostředníka mezi námi a Otcem.

My jsme v něm a on je v nás.
On i my, jedno jediné jsme.
Jsme ti, na které jsme čekali.
 
Naplněn je příkaz:
„Nepostavíš nic mezi sebe a mne!“
„Ani kněze ne!“
„Ani knihu ne!“ 76)

Vnímáme, jak energie Matky nás zespodu naplňuje, jak světlo Otce nás ze shora celé prosvětluje. Pozorujeme, jak se měníme, plníme novou září, jednotní ve světle. Ze světla je utkáno naše tělo i náš šat. Naše smysly se zdokonalují. Světlo rozpouští staleté závoje iluzí na nich ležící.

Na jediný nádech jsme nyní schopni táhnout energii Matky vzhůru celým tělem až do koruny mága a zároveň světlo Otce v protisměru dolů, do chodidel, do země.

Užíváme si plně nové poznání. Vždy je můžeme znovu prožít. Celkový účinek v sobě podpoříme vyslovením další mantry, se kterou se tento stav a prožitek bude postupně propojovat a kdykoliv později nám pomůže tento stav v nás rychleji oživit (lze pronášet zároveň s doprovodnými gesty).

Prapůvodní energie a čisté informace,
v souladu s prapůvodním božským
řádem, jednotou a harmonií,
s láskou a soucítěním
od Otce přichází.
 
Světlo Otce
nové programy duši i tělu dává.
Kde mají být, tam je vkládá,
ukotvuje,
aktivuje.
 
Tímto okamžikem a navždy,
ve všech úrovních mého bytí,
napříč časem i prostorem,
vždy a stále platné jsou.
 
Právě tady – právě teď!
 
Tak jest – tak zůstává!

Tento okamžik vnímání doporučuji ještě doplnit vhodnými gesty – kdysi mi tělo při hlasitém vyslovení těchto veršů samo začalo takto reagovat. Po jistém nácviku pak tato mantra doprovázená gesty umožňuje rychlejší plné propojení a obdržení potřebné energie na jeden vědomý nádech, kdykoliv je to potřebné a nutné. Po řádném nácviku je to tedy jakási užitečná rychlá zkratka. Zdárný výsledek zajistí již dřívější zvládnutí spojeného plného nádechu energie Matky i světla Otce podle předchozí metodiky … lze provést již i se zvednutýma (či zvedajícíma se) rukama.
Konáme ve stoje či vsedě.

Osvědčilo se mi – první sloku zahajovat s rukama zvednutýma již při předchozím nádechu v gestu „přijímání světla“. Ruce i prsty jsou volně rozevřené, paže rozpažené a pozvednuté mírně šikmo před sebou – až nad hlavu. Dlaně směřují také šikmo na­horu, přibližně někam nad nás (volně, bez napínání). I hlava je zvednuta a hledíme lehce vzhůru. Vytváříme tak z těla jakýsi trychtýř pro nalévání a příjem energie v těle (jako písmeno Y). Asi jako kněžka Libuše na starých obrazech.
S nádechem natahujeme do těla i energii a světlo a vyslovíme první sloku.

Hned po jejím vyslovení a s probíhajícím nádechem, ještě před vyslovením druhé sloky, se ruce stahují dolů k srdeční čakře a prsty se jí zlehka dotýkají. Následuje ges­to „vkládání“. Se zahájením a během vyslovování druhé sloky jsou ruce v protipohybu (prsty kloužou po oděvu). Levá ruka automaticky jde dolů, asi tak k pasu, pravá ruka nahoru k rameni (klíční kosti). A obě ihned zase kloužou opačně do druhé pozice (levá nahoru k rameni a pravá dolů k pasu) … poté a obě zase ihned jdou k sobě. Prsty se spolu dotknou na srdeční čakře již v okamžiku vyslovování slov „…ukotvuje, aktivuje“ a setrvají tam.

Poslední sloku pak provází gesto „otvírání srdce“. Ruce na konci prostřední a po­čátku třetí sloky se dotýkají spolu hřbety prstů a také dolní části hrudní kosti (srdeční čakry Anaháty). A my je během přednesu třetí sloky od sebe a před sebe, mírně do stran oddalujeme – otevíráme svou náruč i sebe a necháváme světlo proudit od sebe do světa.

Zcela poslední dva verše můžeme v rytmu přednesu a svého dechu vhodně doprovodit tlesknutím rukama (… pečeť).

Gesta jsou doporučení z mé osobní zkušenosti, nejsou dogma ani povinnost – pokud to člověk zrovna necítí. Jde o zvyk.


Ještě si dopřejme další čas ke vnímání tohoto jedinečného prožitku, jehož vý­znam pro nás si dosud v tomto okamžiku ani nedokážeme uvědomit.

Pozn. 85:
Při dobrém a pilném tréninku se toto propojení jednou otevře nastálo. Pak všechny tyto dílčí fáze proběhnou vždy na jeden nádech a výdech. Na jedi­ný individuální povel, který při tom bude jednou každému individuálně sdělen jeho vyšším „já“, až dozraje čas.
Nácvik celé techniky může být prováděn postupně a po jednotlivých dílčích modulech.

Pozn. 86:
Podle okamžité situace tak, jak diktuje intuice, lze v daném okamžiku i ně­které moduly vypustit či vhodně upravit, ale až to budeme zvládat. To zna­mená celé hlavní jádro této techniky umět prožít a procítit a tu kostru té cesty si také pamatovat. Ne pouze opakovat slova nazpaměť. Slova jsou jen doplňkovým návodem vnitřního ladění a časovou nápovědou pro naši pa­měť. Ty mantry – české „litanie“ či „provolání“, ty jsou k tomu hlavní zá­chytné body (kotvy, ukazatelé) umístěné již v energeticko-informačním silo­vém poli a pomáhají duši ve směrování na její cestě. Je potřebné se umět naladit právě na ty přesné pocity, které to vše doprovází, a pak budou všechny energie systémem také správně protékat. Slovo i energie (proje­vená v pocitech) musí být v jednotném souladu.

Je čas působení a prožívání. Chvíli vyčkáváme a vnímáme, jak námi proniká světlo čiré, mocné, živé, vševědoucí. Světlo nás čistí, léčí, karmu rozpouští, chyby napravuje. Prosvěcuje, posiluje, novými programy a potřebnými instrukcemi plní. Jsme průsvitní a procházíme bez překážek celým kosmem.

Volně a pravidelně dýcháme. Při každém nádechu si uvědomujeme energii zdola nás naplňující a světlo shora nás zalévající. A pozornost zvolna přesouváme z čakry na čakru. A vždy v každém nádechu vnímáme tu ze spodu přitékající energii matky Země a jak nás se shora tam v té čakře zalévá světlo Otce nebes. Vnímáme, jak v čakrách to víří, oba principy se spojují a při výdechu pak naplňují celé tělo. Tentokrát již bez manter. Procházíme jednu čakru po druhé, dolů a zase nahoru, vědomě nadechujeme do jednotlivých čaker vždy najednou z obou dvou směrů – principů.

Pokud to ve své mysli zvládáme, můžeme vnímat všechny čakry najednou. Na světelném sloupu všechny čakry ve společném rytmu s nádechem natahují energii i světlo najednou z obou dvou směrů. Tuto směs při výdechu posílají do celého těla. Do každičkého místa těla, do každého koutu duše. A tato energie i světlo nás přesahuje a tryská z nás ven a naplňuje ochranný obal naší duše, naši auru. I zde opravuje všech­ny rány, všechny záznamy. Všechny vadné programy jsou rozpouštěny. Všichni parazi­ti k nám napojení se pouští a utíkají pryč od nás, neboť toto světlo je a zůstane pro ně nestravitelné. Naše aura se čistí, zaceluje.


Pozn. 87:
Nyní se nacházíme ve stavu vysoké excitace vědomí, napojeni na energii Matky Země, která nám dává sílu měnit svět. Zároveň jsme naplnění světlem a láskou Otce. Cokoliv nyní řekneme, stane se. Počíná se realizovat. Měníme současnost, opravujeme minulost, tvoříme budoucnost. Jsme součástí kvan­tové existence vesmíru, nacházíme se v bodě jeho singularity, která může zasahovat i paralelní a vícedimenzionální vesmíry. Nyní můžeme měnit vše najednou. K lepšímu i horšímu. A také neseme následky každého svého činu – jsme za něj odpovědní. Máme spoluodpovědnost za budoucnost.
Platí „jak pro mne, tak pro jiné, jak pro jiné, tak pro mne“.

Pozn. 88:
Jsme v okamžiku, kdy máme konat, ne myslet! Proto vše musí být řádně promyšleno vždy již dříve dopředu a správná formulace pro tento okamžik bude již nachystána. V okamžiku pronášení pak musí být v hlavě – mysli: „NIC“.

Pozn. 89:
Dobře předem promyslíme každé slovo i větu, než nyní vyslovíme. Co vyslo­víme, to bude, to se již stává, to je. To je okamžik počátku nových progra­mů, jsme programátorem. Je potřebné, aby námi vyslovený program i jeho záměr a idea byl čistý a v souladu s mravností, morálkou, etikou a především s vůlí nejvyššího – Otce Nebes. Diktován „vyšším principem mravním“ – musí být vždy v souladu se záměrem Otce.
Proto pokud si něčím nejsme stoprocentně jisti, pak raději vždy vložíme pod­mínku pro vykonání: „Je-li to vůle Tvá, pak …“
anebo „Je-li to vůle Otce Nebeského, nechť …“

Pozn. 90:
V tomto okamžiku, v tomto stavu máme nyní naprostou svobodu. Nejsme ničím povinováni těm, kteří nás doposud ovládali, kteří nám přikazovali, co máme a musíme konat. Jsme osvobozeni od vůle církevních hodnostářů a jiných otroků temných vládců inverzního světa a stínů z jiných vesmírů. Jsme „tady a teď“, jsme spojeni s Otcem, stojíme zcela nad všemi nábo­ženstvími. Za všechno, co vykonáme, odpovídáme Otci Nebeskému.

Pozn. 91:
Musíme dávat pozor, abychom vždy opravdu slyšeli a vnímali intuici – hlas od Otce. A ještě jednou si to jiným způsobem musíme vždy ověřit. Zda to není našeptávání našeho vlastního ega či „čerta jakéhosi“, jak se nejednomu „uznávanému a obdivovanému svatému“ občas stávalo. Nikdo, ani Otec z nás nesejme odpovědnost za naše činy a jejich dopad. A již vůbec ne za to, že jsme si neověřili informace. Víra není omluva za špatné činy, auto­matické odpuštění se nekoná. Naopak, bez ověření skutečné podstaty všeho je „víra“, a hlavně „slepá víra“ vždy velmi přitěžující okolností.
A neseme i jistou část odpovědnosti za pozdější skutky svých žáků. Jak po­chopili nauku a jak ji použili, anebo zneužili.

Pozn. 92:
Poznámky pro užití této techniky při léčení a léčitelství:
Tento stav, kde se nyní nacházíme, je bodem vyvrcholení naší přípravy pro cokoliv dalšího, co přichází a co ještě přijde. Pro účinné provedení jakéhoko­liv dalšího rituálu či konkrétního úkolu praxe podle kterékoliv výcvikové školy, který má být vykonán. Sám nejvyšší koná prostřednictvím nás, našeho těla.
Jemu patří za vše dík a chvála.
Až daný úkol vykonáme, můžeme vše završit správnou modlitbou.

Pozn. 93:
Anebo hned pokračujeme ještě dále a další léčitelskou práci ponecháme až po „vzletu fénixe“. V konkrétním okamžiku je vždy nutné řídit se svou intuicí.

 


 




Vysvětlivky pod čarou:


72) … Toto je převzatá technika od jiného mystika a léčitele Z. Kotvana a funguje na prin­cipu, jenž je tím slovem plně charakterizován:
Jakmile zjistí jakýkoliv cizí „myšlenkový program“ narušující hlavní děj (proces) a pouta­jící prostředky a výkon hlavního „počítače a měřicích čidel“ (… tedy práci mozku a smyslů těla) … pak jeho „označením“ oné falešné myšlenky za poruchu dochází k okamži­tému pozastavení (přerušení) jejího zpracování a výmazu jejích dat z aktuálního umístění v krátkodobé operační paměti centrálního zpracování.
Na uvolněné místo v operační paměti pak ihned dochází k opětnému natažení (ob­novení) kopie hlavního programu (který tam má běžet) a jeho opětnému spuštění chodu a obnovení činnosti všech funkcí od bodu, kdy došlo k poruše. Tímto je automaticky provedena oprava a pokračuje se dále v práci (zpracovávání hlavního děje - úkolu). Tento modul si lze pro nácvik rozfázovat jako program na sled dílčích kroků.
Je to analogie postupu z kybernetiky a řízení chodu dílčích programů v dnešních paralel­ních multiprocesních počítačích. Ale ony vlastně pracují dnes již stejně, jako náš mozek při zpracovávání myšlenek. Pokud si to člověk uvědomí a takto i nacvičí – je to účinné a jednoduché.

73) … Je to vnímatelné především vnitřním zrakem. Také to přímo vnímají ti vidoucí, kteří mají schopnost vidění širší části spektra, než je u lidí obvyklé, například i psi a kočky. Ale již se objevují i fyzikální přístroje schopné zaznamenat a měřit toto světlo vycházející z buněk. I když zatím to je jen výzkum a vývoj.

74) … Většina lidí má centrum vnímání nazývané „třetí oko Šivovo“ překryté závojem.
Ten spuštěný děj může zastavit opět jen naše mysl – nevíra a pochybnosti v něj.

75) … Neosvobodí nás však od našich vlastních iluzí, které jsme přijali a na nichž sami lpíme a trváme. Ty jsou náš kdysi přijatý boj a musíme v něm sami zvítězit. Ale můžeme pozor­něji naslouchat nápovědám, které k nám od něj v náznacích přichází.

76) … První věta byla připsána poslu – Mojžíšovi.
Protože to nařízení nebylo dodržováno, učitel světla Ježíš přinesl potřebné první upřes­nění, za které jej přitloukli na kříž. Nyní je zde i další upřesnění … neboť mnozí postavili falešné texty a všechny své sepsané texty – nad Boha.


Motto:
Jednou vyzkoušet je lepší než o tom stokrát číst.