Cesta zažehnutí světla
Návod návratu k sobě domů, aneb průvodce výcvikem.
(autorský rukopis)

Rituální prostor

(ochrana, očista)

Zveřejněno: 25.11.2023
Poslední korektura: 03.04.2024


Trvalá ochrana – „andělský kruh“

Máme-li potřebu stabilního místa pro své meditace a modlitby coby duchovního pracoviště, případně také pro svůj domov vytvořit trvalou ochranu před vnějšími sila­mi a poli, které by mohly rušit náš klid a soustředění, lze použít postup, který jsem získal od skvělého učitele a znalce různých terapeutických technik Zdeňka K. Je to vytvoření trojité ochrany zvané „andělský kruh“. Pro očistu prostoru a zajištění jeho ochrany pro účel standardního občanského života pak slouží jiné techniky.

Andělský kruh slouží pro ochranu prostoru a všeho nacházejícího se v něm, tedy i tvorů našeho světa – před průnikem nezvaných entit z prostorů jiných a také před rušivými poli a různými útoky, i magickými.103) Platí však pravidlo, že sebesilnější zeď pevnosti neodolá času a jednou se rozpadne. Rovněž tak ani žádné hradby nevydržely příliš dlouhé ostřelování, pokud nebyly ihned opravovány. A tak jako dům vyžaduje pravidelnou kontrolu a údržbu, tak to potřebuje i toto vytvořené ochranné pole.

Proto je nutná pravidelná (občasná, dle situace a pocitů) kontrola neporušenosti a pevnosti této ochrany a její občasné zpevnění, tedy znovupostavení. V případě, když zjistíme porušení celistvosti ochrany, je nutné ihned zjistit příčinu a případnou přítom­nost jiné entity, ať je jakéhokoliv typu. V takovém případě je nutné ji napřed vyhnat pryč. To je již samozřejmě silně specifická záležitost. Je nutné se vždy řídit doporuče­ními podle pramenů, které se daným fenoménem blíže zabývají. Hned poté tímtéž obřadem, který je dále popsán – znovu vybudovat ochranu. A samozřejmě po zajiš­tění bezpečnosti prostoru ještě provést i jeho očistu (další kapitola), případně i nové vysvěcení celého prostoru.

Tato ochrana se staví mezi námi vymezeným prostorem pro náš život a duchovní práci – a vnějším prostorem plným astrálních a především démonických sil. Tedy proti různým rušivým a destrukčním silovým polím. Tím se ale také stává nepřekonatelnou hranicí i pro jiné elementární síly typu trpaslíků, víl a pod. A také pro andělské bytosti. Proto je tam také vložena ta klausule zajišťující prostupnost …

Tato ochrana slouží pro ochranu místnosti, bytu, domu, pozemku a lidí a živoči­chů a věcí uvnitř se nalézajících, a to ve výše uvedeném smyslu. Tedy jak již bylo vý­še zmíněno, proti vnějším magickým a psychickým útokům. Jenže každá pevnost je vždy jen tak pevná, jak pevní jsou její obránci. Proto ani ochrana andělského kruhu nechrání a nemůže chránit nikoho proti němu samotnému. Proti jeho vnitřním démonům v duši, škodícím jemu samému, které si tam dovnitř sám ve svém nitru přinesl, ani proti osudu jeho samého.
Rovněž se nejedná o tzv. „hermetický uzávěr“, ani to není tzv. „ochrana svatyně“. Na to jsou určeny jiné techniky. Je to pouze vymezení svatého pracoviště pro nerušený kontakt se silami světla a místa klidného žití.

Protože ochranný kruh se buduje po obvodě, vzniká tak ochranná astrální zeď (kupole), především proti, symbolicky řečeno, „horizontálnímu“ pohybu entit. Z hle­diska síly Země a světla Nebes … vůči těmto směrům je prostor stále otevřen a z to­hoto směru je ochrana zajištěna pouze touto vyšší mocí (skutečný prostor Univerza je vícedimenzionální – což si většina z nás dosud neuvědomuje). Pokud bychom prostor uzavřeli také z těchto dvou směrů, vytvořili bychom takto pro sebe kryptu, jako když „hrob“. Což vůbec není dobrý nápad.

Případná patra nad a pod námi touto ochranou nejsou dotčena. Je to již jiný prostor. Proto pokud by bylo potřebné je také chránit, je to nutné učinit na daném podlaží znovu. Anebo rovnou definovat andělský kruh pro celý dům.

Stále je nutno mít na paměti, že toto není ochrana proti hmotě přírody ani jiným živlům. A ochranu proti lidskému faktoru je také nutno zajistit jiným způsobem. Avšak pokud do tohoto prostoru vejde člověk, tak vejde bez posily svého vnitřního démona, pokud s nějakým přicházel – ten zůstává venku. Anebo mu „něco“ zabrání, aby vůbec přišel. A pokud potřebujeme při práci povolat andělské síly, tak na ty bylo již dopředu pamatováno při vytváření ochranného kruhu. V případě potřeby je možné takovýto prostor pro kohokoliv otevřít zvoláním:
„Pro …(jméno) a pouze pro něj a jeho volný průchod dovnitř i ven pro …(účel), ochranný andělský kruh otevírám!“
Také je pak potřebné na závěr provést opětovné uzamčení – jmenovitě. Stejnou for­mulací, pouze se změnou posledního slova.

Praktická poznámka k provedení:
Není nutno obcházet uzavíraný prostor přesně po obvodu, zvláště u menších objektů. Anebo tam, kde by se tato procházka obtížně prováděla (např. zeď z vnějšku po obvo­du bytu v paneláku v pátém patře). Lze to celé provést ze středu a pouze mentálně. Prakticky pomůže, vytvoříme-li si pomocný půdorysný nákres pro snazší vizualizaci. Tím je také provedena symbolická redukce 3D prostoru na plochu – je to pro nás ná­zornější a na papíře i jednodušší. A stejnou techniku lze užít třeba i pro rozsáhlý poze­mek – tedy použít mapu. Ale pokud je to možné, alespoň než započneme s takovým usnadněním, např. právě pro pozemek, je vhodné tuto hranici fyzicky projít a sezná­mit se s prostorem a různými detaily po jeho perimetru (obvodu). Pozdější vizualizace při provádění rituálu je pak snazší. Směr obcházení je ve směru hodinových ručiček, tedy jak Slunce obíhá kolem Země.

Pokud takovýto pracovní nákres bude existovat, bude později skvělou pomůckou při kontrole neporušenosti kruhu, případně k lokalizaci místa, kde k poruše došlo. A při kontrole neporušenosti ochrany pak lze použít při pohledu na plán jako detekční pomůcku – například siderické kyvadlo.


Status quo

Než se pustíme do vytvoření celé ochrany, musíme si ujasnit podmínky. Zda nám celý prostor již patřil, či teprve nyní budeme jeho vlastníky. Zda je to interiér či exte­riér. Zda v tomto prostoru nekoexistují jiné entity. A také, zda se jedná o opatření trvalé, či pouze jen přechodné.

Pokud nám tento prostor dosud plně nepatřil, je potřebné, dříve než jej „vezme­me pod svou vládu a vyčistíme“, obřadně a nahlas v něm oznámit svůj úmysl. A požá­dat bytosti, které zde dosud přebývaly, o nalezení si jiného prostoru a přestěhování se, a to do … termín.
A také tento obřad přerušit až na dobu po určeném termínu.
Následně pak (i obecně) je ještě více důležité, před započetím jakýchkoliv jiných akti­vit v tomto pro nás novém prostoru, jehož budeme majiteli – vykonat vlastní obřad jeho převzetí a stát se jeho skutečným svrchovaným pánem. Dříve o tomto obřadu „andělské ochrany“ nemůže být vůbec uvažováno.

Pozn. 130:
Jediná andělská ochrana, kterou bychom mohli v tom místě použít a byla by naplněna, by byla pouze obligátní prosba na posteli před usnutím, kterou bychom měli znát již od dětství. „Andělíčku – můj strážníčku – ochraňuj mi mou dušičku.“ I když pro mnohé to asi je úsměvné – ale ono to skutečně funguje. Dokonce i pro dospělé – pokud si z toho nedělají legraci a berou vážně své prosby. Spočívá to pouze v soustředění, ve vědomí a dovednosti správného vyslovení.
V rámci přípravy ke spánku si tam ještě před touto prastarou modlitbou (mantrou) mohou dokonce k realizaci ve svůj prospěch vložit i více svých přání. Vše má svá pravidla, i toto.

Pozn. 131:
Obřad převzetí místa, bytu, domu, majetku – je velmi důležitá záležitost, na kterou se dnes také zapomíná. Pokud jsme to prostoru neoznámili – a pokud jsou tam jakékoliv jiné nepříznivé síly … ani si nemusely všimnout, že již tam není ten, kterému měly důvod znepříjemňovat život. Že je tam místo něj již někdo zcela jiný. Děje prostě pokračují.
Proto je potřebné to místo vyzvat, a i případné další neviditelné bytosti, které tu ještě jsou, ke koexistenci, respektování a pomoci.
Dříve, než cokoliv začneme dělat.
Formu a podrobný návod, jak to provést – zde neuvádím. Kdo bude cvičit tato cvičení v knize uvedená, po jisté době mu intuice sama napoví, anebo k němu potřebná sdělení v pravý čas sama přijdou. Zasloužil si to.

Pokud však přebíráme prostor jen dočasně pro účel nějaké jiné práce a pak jej budeme opět vracet jeho původním bytostem a majiteli, zvláště když se jedná o ven­kovní prostor, pak je nutno toto řádně oznámit. Tedy oznámit dočasnost tohoto opat­ření, požádat tyto bytosti o trpělivost a také se s nimi řádně vyrovnat. Viz zde o něco výše kapitola „Genius loci v místě dosud nepoužívaném“.

Teoreticky by bylo možné prostor převzít i s existencí oněch skřítků a jiných entit za předpokladu mírového soužití, případné vzájemné spolupráce a respektování a ne­rušení se. Například zahrada u domu a podobně. Avšak vzhledem k tomu, že v astrálu (prostoru energeticko-informačních silových polích) vytvořením „andělského ochran­ného kruhu“ vytváříme hradbu, tak jim takto samozřejmě nadále zablokujeme jejich dosud volný pohyb. Takže nakonec to zase až tak dobrý nápad není. Zvláště pokud budeme v tomto terénu konat pravidelně náročnější duchovní práci a potřebovat pro sebe skutečnou a pevnou ochranu. Anebo se s maximální ochranou uskromníme jen na prostor pro naše aktivity nezbytně nutný (místnost, svatyně, altán), a zahradu například pak ponecháme volnou přírodním silám.


Hlavní postup

Přesný postup je následující, i když nemusí být uděláno zcela vše. Některé body lze vypustit, záleží především na vnitřní síle a postoji toho, kdo to provádí.

V první řadě je potřebné si uvědomit záměr. Co přesně budeme dělat, za jakých podmínek a proč.

Pokud máme pocit, že je zde něco, co by nám mohlo v díle bránit, anebo že sami dosud ještě „nejsme dost pevní v kramflecích“, je možné napřed použít, pokud ji ovlá­dáme, hinduistickou techniku přivolání pomoci 3G: Guru, Ganéš a Gajátrí mantry, i se Šanti mantrou (popsáno v kapitole „Doporučené mantry před zahájením práce“). Což bychom podle mých zkušeností, měli provést vždy, když zamýšlíme dělat něco nového a důležitého.

Pokud máme pocit, že se na nás stále ještě něco lepí, provedeme zpevnění a očistu vlastní aury. Případně postavíme boční a zadní ochranu (technika „tří zlatých křížů“). Vše je popsáno v kapitole „Zpevnění aury“.

Následně je vhodné propojit se a sjednotit, byť i jen jedním nádechem, s Bož­skou Matkou a Otcem Universa, požádat o pomoc, sílu, energii a světlo, a to vše naráz natáhnout do sebe z obou řídicích směrů (z nitra Země a z výšky Nebes). To v přípa­dě, že již máme natrénováno. Pokud ještě ne, je potřebné to učinit celé alespoň v zá­kladních bodech. Pak teprve máme potřebnou sílu k další práci. Tento nádech je již popsán v kapitole „Prémie pro každý okamžik“.

Pokud máme pocit, že prostor není dost čistý a že se tam ještě cokoliv nepříjem­ného skrývá, je možné před vytvářením „andělského kola“ provést očistu celého pro­storu. V místnostech je možné použít např. „svíčkový rituál“ popsaný v další kapitole, je časově náročnější. Nebo i jinými technikami podle jiných autorů. Tyto techniky jsou samozřejmě vhodné i později po uzavření prostoru na jeho další dočištění – vlastně kdykoliv.

Pokud máme a známe svého patrona z vyšších světů (úrovní), je dobré se na něj obrátit s prosbou o pomoc.

Je vhodné přivolat ku pomoci čtyři živly. Jejich rozmístění je podle účelu různé a předmětem jiných textů. Pokud však není zvláštní požadavek z naší strany, pak je vhodné jejich rozmístění ponechat na živlech samých.

Musíme:
Zkoncentrovat se ve své energii.
Provést rituál podle návodu – viz dále.

Poděkovat všem bytostem světla, lásky, harmonie, které andělské kolo drží, za držení a další udržování tohoto andělského kruhu.

Rovněž tak požádat živly o stálé plnění prostoru a udržování pevnosti tohoto kruhu svojí silou. Poděkovat jim a v míru uvolnit.

Poděkovat svému patronu za pomoc a propustit jej.

Pokud prostor nebyl na počátku dostatečně čistý a vyskytovala se tam rušivá pole, tak provést ještě jedno čištění (platí pro trvale vyhrazené prostory).

Stvrdit výsledek a poděkovat Otci i Matce. A pokud jsme na počátku použili hin­duistické otevírací mantry, je dobré pronést také mantry závěrečné.
Tím je ochrana vytvořena a na závěr lze vše potvrdit prohlášením:

Ochrana je aktivní  –  vykonáno jest.


Vybudování kruhu ochrany

Postupně se vytváří tři magické kruhy. Vždy větší a větší, zevnitř ven. Pro byt v nájemním domě tedy místnost, vnitřní obvodové zdi bytu a vnější obvodové zdi by­tu. Pro celý dům (rodinný domek) pak místnost, fasádu domu a plot kolem pozemku.

Koncentrace v sobě a svém dechu.
Provést ze středu prostoru (kdo již zvládá, lze i mentálně).
Začíná se od východního směru.
S koncentrací na vymezovanou hranici (linii obvodu), zvednout svou dominantní ruku k rameni s dlaní otočenou vpřed (jako na přísahu), 3× se zvolna otáčet doprava (za pravou rukou) a současně při každém otáčení nahlas přednést následující formulaci.
Pak znovu totéž pro další linii ochrany – celkem tři linie … tedy odříkáme 9×:

Vytvářím Tě kruhu magického umění,
aby ses pro nás stal hranicí mezi
vnějším světem lidí a tímto, zde
vymezeným duchovním světem
andělů, archandělů, serafů a
bytostí světla, lásky, harmonie,
a abys ochraňoval tento prostor,
kde se potkává láska, harmonie a mír.

Volám na pomoc
anděly, archanděly a serafy,
božské bytosti světla, lásky a harmonie,
dokonalé projevy nezrozeného
i nejvyššího zrozeného,
jež se projevují na
východní straně,
na jižní straně,
západní straně,
i severní straně,
na nebi i na zemi,
k vytvoření mocného
magického andělského kruhu.

Ve všech oknech a všech dveřích,
stěnu z protékající energie tvořím,
průchodnou pouze pro
bytosti z masa, krve a kostí,
a průchozí pro všechny bytosti
světla, lásky a harmonie,
na dobu …
             (… celé fyzické existence domu)

Jménem Božím
si udržíš sílu,
která je ti dána.
Staň se – teď!
Jak nahoře, tak dole,
tento kruh pečetím!

 
             … dupnout pravou nohou!


Udržování kruhu

Dnešní doba po konci světa je velmi turbulentní, co bylo včera, dnes již není.

Údržba se skládá ze dvou částí. Nutno tedy, vždy nejlépe pravidelně v čase, který člověku bude většinou vždy vyhovovat (třeba v rámci večerního obcházení a „uzamy­kání“ svého obydlí, provádět i kontrolu magické ochrany a pak i její posílení.

Kontrolu lze provádět různě, je to individuální, každý může mít svůj vlastní sys­tém. Jednodušší je, pokud při vytváření ochrany andělského kruhu existoval již půdo­rys bytu, který byl i pro svou názornost použit pro soustředění při vytváření kruhů ochrany. A když se zvládá práce se siderickým kyvadlem (minimálně 40 % populace to umí, i když o tom třeba neví). A postupně se jej ptáme:
Je 1. andělský ochranný kruh pevný a stabilní?
Je 2. andělský ochranný kruh pevný a stabilní?
Je 3. andělský ochranný kruh pevný a stabilní?
Změnilo se něco od poslední kontroly, a jak?

Pokud je odpověď 3× ano (ptáme se na každý kruh samostatně) – pak již ná­sleduje jen druhá fáze – upevňování a posilování všech kruhů najednou („án blok“).
Pokud někde byla odpověď ne – je nutné zjistit (postupně se kyvadla ptát) – typ poruchy, případně příčinu, míru ohrožení a nutnost opětného čištění prostoru … až po nejlepší způsob opravy a zda oprava je proveditelná.104)
Tu potom postupně provést.

Posílení kruhu pak lze snadno udělat:
Sedět či stát ve středu (nejlépe tam, odkud byl kruh vytvořen) a „pohlédnout k nebi“ (viz poznámka pod čarou 46). A s nádechem a plnou koncentrací vyslovit:

Andělé ochránci a strážci – za sílu,
se kterou udržujete pevnost tří andělských kruhů
nad námi a naším prostorem – děkuji vám.
Sváhá.


Zrušení ochrany

Pokud ochrana byla pouze dočasná, anebo ji rušíme proto, že prostor opouštíme a předáváme jinému účelu, je nutné ochranné kruhy zrušit. Oslovit všechny bytosti světla povolané k ochraně, ukončit jejich službu a poděkovat za ni. Prohlásit prostor za ochrany zbavený a otevřený všem bytostem. Pokud se jednalo o venkovní prostor, znovu oslovit bytosti, které zde žijí a vrátit jim prostor s věnováním veškeré nahro­maděné energie.

Opět se postavit uprostřed prostoru a zkoncentrovat energii a sílu (sílu živlů, energii Země, světlo Universa – jak umíme). Zvednout dominantní ruku a s postup­ným soustředěním se na tři okruhy, opět zevnitř ven, ale s otáčením se tentokrát opačným směrem doleva kruhy postupně smazat. Pro každý kruh pronést formuli:

Jménem Božím,
ruším magický andělský kruh
zde dříve vytvořený.

Ze služby uvolňuji všechny
anděly, archanděly a serafy
a bytosti světla, lásky a harmonie,
kteří nejvyšší silou a mocí
chránili tento svatý prostor.
Za vykonanou práci děkuji a žehnám Vám.
Volní jste  –  v míru se rozcházíme.

Prostor je ochrany zbaven,
všem bytostem otevřen.
Energie zde nahromaděná
každému nechť ke světlu pomáhá.

Jménem Otce i Matky, tak se staň!

Pak na stvrzení – 3× rukama tlesknout, anebo jiné zvukové znamení.

 


Očista místnosti – „svíčkový rituál“

Tento návod na očistu místností a bytů prý pochází z Polska a kdysi jsem jej četl v jakési knize, jejíž název si dnes nemohu vzpomenout. Několikrát jsem jej vyzkoušel a je jednoduchý, laikem snadno zvládnutelný a celkem účinný a dobrý. Především je účinný proti běžnému typu psychosmogu podobně, jako bývá velký jarní úklid. Enti­tám silnějšího kalibru jeho opakování zase může natolik znepříjemnit prostor, že se mohou rozhodnout odejít. Egregory velmi silného kalibru však musíme vymést jinými specifickými postupy. Ale i pak je vhodné, pro finální dočištění prostoru, použít tento rituál. Také je možné jej nahradit použitím vhodně modifikovaným postupem tzv. „černé díry“.


Příprava

Bude potřeba především čas. Dále sůl a role bílého toaletního papíru a nádoba na sběr zbytků, stačí kastrol, lavor nebo kyblík. Je dobré mít v záloze připravený vy­savač, kdyby se nám třásly ruce a sůl jsme rozsypali. A ještě dostatek svíček čajovek a talířky pod ně, v počtu na každou místnost jednu, může být i více.

Pozn. 132:
Pokud bude možné a seženeme tzv. kumkum – červený prášek v Indii použí­vaný pro vytvoření tečky na čele, můžeme jej smíchat se solí. Toto však ne­ní nezbytně nutné, stačí sama sůl. Mohla by také být použita třeba mletá paprika. Hlavní trik použití červeného barviva v soli spočívá v tom, že mnoho elementálů a astrálních larev lační po krvi, coby velmi vydatném zdroji život­ní síly (prány). Orientují se podle sytě červené barvy. Jsou touto barvou při­tahovány a následně je sůl začne rozleptávat – sůl na tuto havěť působí ja­ko žíravina.

Dále musí být jasný záměr očisty celého uzavřeného prostoru vymezeného jeho zdmi. Proto musíme také dopředu zajistit bezproblémový přístup do každého kouta místností a ke každému rohu zdí. Tedy ke každé svislé zděné hraně. Ideálně na zemi, ale může to být třeba i nahoře na skříni. Proto je dobré mít přichystánu židli nebo ně­jaké štafle. A pomocník, hlavně ve fázi úklidu, je rovněž vítán. Nejlépe sám majitel bytu (pokud toto pomáháme provádět u někoho jiného).


Provedení

Uvědomíme si záměr a provedeme své naladění. Nejlépe s nádechem natáhneme do sebe sílu živlů, energii Země a světlo Nebes. Je také vhodné na počátku pronést modlitby, záleží na vyznání majitele bytu. Případně i jen mentálně … ony hinduistické modlitby (mantry) před zahájením práce.

Budeme dávat bedlivý pozor na všechny závěsy a záclony. Také je nutné mít zavřená všechna okna, aby průvan neohrožoval jednak správné a pečlivé provedení rituálu (vítr by mohl hýbat s papíry a vysypat sůl) a bezpečnost práce (otevřený oheň). Rovněž musíme uhlídat psy a kočky.

Začneme u vchodových dveří do bytu a budeme sledovat všechny zdi kolem do­kola, až opět skončíme u vchodových dveří. Protože byt čistíme, obcházíme jej půdo­rysně proti směru otáčení hodinových ručiček. Začneme a skončíme vždy u dveřních zárubní. A pak u každého rohu či koutu zdi na zem položíme jeden útržek toaletního papíru a na něj nasypeme špetku soli (nábytek v místnosti se nepočítá, ale vestavěné skříně lícující se zdí lze považovat za zeď). Nejlépe na zem, ale v případě nepřístup­nosti to lze dát třeba do výšky na skříň.
Pomocník, který nám v tomto okamžiku drží tác s pomůckami, může nahlas pronášet vhodné modlitby či mantry. My zatím své vědomí soustředíme na pečlivé provádění, aby žádné zrnko soli nespadlo mimo papír.

Pozn. 133:
Na hranách, tedy na rozích a v koutech stěn je zvláštní, jako koncentrova­ný a zakřivený prostor. A v jeho blízkosti se tyto pro nás nežádoucí entity často zdržují. Pro vlastní studium je dobré se podívat na fyziku a jevy zvané ohyb vlnění na hraně a štěrbině, interference vlnění, a také teorii vlnovodů – vlny velmi vysokých frekvencí se spíše šíří po hranách a na rozhraní dielek­trik, než v samotné hmotě. Proto jsou především ošetřována tato místa. Pro přirovnání – jako kdybychom ocelovým kartáčem čistili zrezivělou mříž něja­kého anténního systému.

Pozn. 134:
Ten útržek papíru je pro pozdější snadné sbírání soli. Nikde nesmí zůstat ani zrnko. Proto je v rezervě ten vysavač.

Vždy, jak dokončíme místnost, tedy obejdeme ji a vrátíme se na její práh, ještě tam zůstaneme a přibližně uprostřed místnosti na talířku postavíme a zapálíme jednu čajovou svíčku (pro delší anebo zahnuté chodby i více svíček). A proneseme vhodnou modlitbu. Pak vyjdeme z místnosti tak, abychom práh překročili, a pokračujeme dále vpravo, tedy po obvodu polygonu zdí, opět stále obcházíme místnost proti směru to­čení hodinových ručiček. Tedy při obcházení vlastně máme zeď stále po své pravé ruce.

Pozn. 135:
Ty talířky proto, abychom nenatropili více škody jak užitku. A aby pod nimi nezůstával příliš stín, lze talířky otočit opačně. Pod svíčku či kolem ní lze na talířek také nasypat špetku soli. Potom pozor při sbírání.

Takto pokračujeme dále a do dalších místností, až skončíme opět u zárubní hlav­ních vstupních dveří. Tím končí první fáze čištění.


Druhá fáze je čekání. Trávíme ji v prostoru bytu v meditačním naladění. Můžeme pronášet očistné modlitby a mantry, pálíme vonné tyčinky či některé kadidlo (pozor na možné alergie majitele bytu, ne každý snáší jejich vůni a dým). Případně procházíme znovu celý prostor ve stejném směru a můžeme všechny rohy a kouty okuřovat má­váním vonnými tyčinkami. Avšak ještě lepší než vonné tyčinky je okuřování šalvějí – šamanská technika. Avšak je nutné mít k tomu potřebné vybavení a bezpečně ovládat mávání dýmajícím svazkem travin (opět nebezpečí velmi razantního čištění bytu požá­rem za pozdější asistence hasičů a zcela nechápavých novinářů).

Občas procházíme všechny prostory a kontrolujeme hořící svíce. Pokud některá svíce zhasla, znovu ji zapálíme. Všechny musí zcela vyhořet! Také pozorujeme jejich plamen. Pokud by byl některý plamen výrazně neklidný, je to známkou silného znečiš­tění v této místnosti. Proto v ní počneme pronášet čisticí mantry, aby se plamen svíce takto uklidnil. Pokud to nepomůže, tak v této místnosti bude vhodné rituál čištění co nejdříve zopakovat ještě jednou (asi tak za týden). Případně se lze ještě s prosbou o pomoc obrátit také ku černé Matce, vítězi nad démony, bohyni Kálí modifikovanou mantrou:
Ómm Krímm Kálikájej,
Hůmm Dravja Šuddhája Sváhá!

Až svíce zhasnou, nastává fáze třetí, úklid. Opět začneme u vchodu a obcházíme celý byt stále stejným směrem, tedy proti hodinovým ručičkám. Pomocník nese sběr­nou nádobu, do které sbíráme a odhazujeme všechny papíry se solí. Na místě nesmí zůstat ani zrnko soli, v případě nutnosti použijeme vysavač a nezapomeneme jej pak také co nejdříve vysypat.

Nakládání s odpady: posbíranou sůl spláchneme do záchodu, papíry případně spálit nebo také po částech spláchnout. Prázdné kalíšky od svíček do sběru či do po­pelnice, případné zbytky vosku také spálit či odložit do popelnice.

Po úklidu všeho použitého materiálu nastává poslední okamžik. Zastavit se upro­střed celého čištěného prostoru a znovu pronést případné modlitby a závěrečné mod­litby po práci a zpečetit závěrečným hlasitým tvrzením:

Prostor je vyčištěn,
vykonáno jest!

A zcela na závěr poděkovat Matce na Zemi a Otci na Nebi za poskytnutou pomoc.


Pokud neznáme jiné mantry a modlitby pro očistu předmětů, pak je zde vhodná:
Ómm Hůmm Dravja Šuddhája Sváhá

Nebo také jiná, pro tento účel též případně použitelná mantra:
Ómm ŠivaÁtmané ParamÁnandája Sváhá

Pronášet je nutno z hloubi své duše tak, aby tělo uvnitř rezonovalo (pokud to již takto umíme, pak lze i mentálně). Jinak nahlas a nebojme se do toho pořádně opřít. Musí v tom znít síla a ne pouhé kuňkání žáby.


Jiná varianta – pro odvážné

Dozvěděl jsem se ještě jinou modifikaci. Základem je opět sůl a oheň, proto opět zdůrazňuji potřebu maximální bdělosti. V dosahu nesmí být nic hořlavého, leh­ce vznětlivého. Je nutné také dávat pozor na závěsy i ubrusy povívající v prů­vanu. Rovněž tak pozor na domácí mazlíčky.

Pozn. 136:
Ještě jsem neprováděl, nemám vyzkoušeno.
Pouze na vlastní odpovědnost!
Doporučuji napřed vyzkoušet někde venku na bezpečném místě. Hlavně množství alpy a dobu hoření.

Je to řešení pro jednu místnost.
Nejlépe přibližně uprostřed místnosti. Bude nutná dobrá tepelně-izolační podložka! Dolů dospod třeba starý plech na pečení a na to pak na boku postavené cihly. Na tom pak spočívá nádoba, třeba starý kastrůlek. Žádné uši z plastů – může se to dosti roz­pálit! Celé to musí být pevné, stabilní.

Do nádoby – ohniště – nasypeme asi 0,5 kg soli (dle uvážení třeba raději méně) a zalijeme (rozumně) alpou či slivovicí.
Zapálíme.
Stále sledujeme, hlídáme, nikam se nevzdalujeme. V tom takřka neviditelném plame­ni se realizuje naše vůle, magická síla.
Pronášíme modlitby, mantry.
Čekáme až samo dohoří.
Uklízíme až zchladne.
Můžeme později i zopakovat, ale až vše vychladne.
Nikdy se nesmí alkohol přilévat do ohně, ani do rozpáleného nevychladlého ohniště.
Použitou sůl pak vysypeme do záchodu.


 

 




Vysvětlivky pod čarou:


103) … Mezi ně patří z hlediska těchto kategorií i ty „primitivní“ neuvědomělé psychické útoky, např. vyslaná nenávist, přání zlého, vztek na úspěch …

104) … Může být, že třeba soused za zdí si instaloval novou 5G wifi … tak tady to asi tak snadno odstranit nepůjde. A přitom je to frekvenčně-biologická zbraň připravená a namířená právě proti každému jejímu vlastníku (nositeli 5G mobilu).


Motto:
Jednou vyzkoušet je lepší než o tom stokrát číst.